י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

טראמפ גילה: "לפעמים אני מצייץ מהמיטה"

בראיון לרשת בריטית גילה טראמפ כי הוא מצייץ לפעמים מהמיטה. והסביר מה הדחף שלו להיות פעיל כל כך בטוויטר. וגם טוען כי אוכל בריא

טראמפ. צילום: רויטרס.
טראמפ. צילום: רויטרס.



נשיא ארה"ב דונלד טראמפ העניק אתמול (ראשון) ראיון לרשת ITV הבריטית והתייחס לשלל נושאים.

בראיון ל'פורס מורגן', בתכנית בוקר טוב של הרשת, אמר טראמפ כי "הוא רוחש כבוד רב לראש ממשלת בריטניה תרזה מיי, אך אם זה היה תלוי בו, הייתה לו גישה אחרת במשא ומתן על יציאת בריטניה מהאיחוד האירופי, אני הייתי נוקט עמדה קשה יותר ביציאה, אתה יודע, יש לי הרבה בעיות עם האיחוד האירופי".

הנשיא אמר כי עסקאות הסחר הנוכחיות בין ארה"ב לאיחוד האירופי "לא הוגנות, אנחנו לא יכולים להכניס את המוצרים שלנו לאירופה בצורה ראויה, זה מאוד קשה, בכל זאת אירופה שולחת לנו את המוצר שלהם, ואין כמעט מסים".

טראמפ טען שראש הממשלה תרזה מאי הזמינה אותו לאנגליה פעמיים השנה, טראמפ צפוי לבקר בבריטניה מאוחר יותר השנה, לאחר שביטל לאחרונה ביקור שתוכנן עקב מחאה גדולה שתוכננה בבריטניה נגדו.

טראמפ גילה בראיון, כי לפעמים הוא מצייץ מהמיטה, אם כי מדי פעם הוא מאפשר לאחרים לצייץ את דבריו.

טראמפ מרבה להשתמש בטוויטר כדי להכריז על מדיניות, לתקוף את יריביו ולהסתבך עם מדינות כמו צפון קוריאה. לטראמפ יש 47.2 מיליון עוקבים, נכון ליום ראשון (אתמול).

בראיון אמר טראמפ כי הוא צריך את המדיה חברתית לתקשר עם הבוחרים בעידן של מה שהוא מכנה 'פייק ניוז' - חדשות מזויפות.

"אם אין לי סוג של תקשורת אני לא יכול להגן על עצמי", אמר טראמפ, "אני מקבל הרבה חדשות מזויפות, הרבה חדשות שקריות".

כשנשאל אם הוא שוכב במיטה עם הפלאפון שלו וחושב איך להרגיז אנשים, אמר טראמפ: "טוב, אולי לפעמים במיטה, אולי לפעמים בארוחת הבוקר או בארוחת הצהריים או מה שלא יהיה, אבל באופן כללי בשעות הבוקר המוקדמות או בערב אני יכול לצייץ, אבל אני מאוד עסוק במשך היום, שעות ארוכות מאוד".

"לפעמים אני רק מכתיב משהו ממש מהר לאחד האנשים שלי שהוא יצייץ את זה" הוסיף טראמפ.

כשנשאל על אכילת המבורגרים ושתיית קוקה קולה, אמר טראמפ, בן 71, "אני אוכל אוכל משובח מכמה מהשפים הטובים בעולם, אוכל אוכל בריא, אני גם אוכל קצת אוכל שונה באירועים מיוחדים, אני חושב שאני אוכל ממש טוב".
דונלד טראמפ נשיא ארצות הברית טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד