י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

24 מיליון והפינוי הוסר מהישיבה: צפו בחגיגות

ישיבת חב"ד בצפת נושמת לרווחה. סכנת פינוי המבנה שנחשפה ב'בחדרי', חלפה • הישיבה הצליחה בסיעתא דשמיא לגייס מיליוני שקלים ורכשה את המבנה • אמש חגגו בשירה וריקודים • צפו בוידאו

24 מיליון והפינוי הוסר מהישיבה: צפו בחגיגות
אלימלך גרסטל



סכנת הפינוי של ישיבת חב"ד הגדולה בצפת שנחשפה ב'בחדרי חרדים' וסוקרה בהרחבה נשמה לרווחה, עם השגת 24 מיליון שקל לקניית מבנה הישיבה.

כזכור, ישיבת חסידי חב"ד 'ליובאוויטש' בצפת שבראשותה עומד הגאון רבי יוסף יצחק וילשאנסקי, נאבקה ב'צו פינוי' אשר ריחף מעל בניין הישיבה. בחסדי שמיים הושג 'הסדר רכישה' על בניין הפנימייה והשטחים סביבו ועד לאמש, י"ב שבט תשע"ח, היה על הישיבה לגייס את הסכום האדיר על סך 24 מיליון ש"ח.

במאמצים מרובים ובהתגייסות הבוגרים ואוהדי הישיבה יחד עם רבני חב"ד, נרתמו 5392 איש אשר נעמדו לימין הישיבה בעת צרתה והתגייסו להשיג את הסכום העצום. בסיעתא דשמיא גוייס הסכום הנדרש לרכישת בניין הישיבה ושטחים של כשש דונמים להרחבה.

חברי כנסת ואישי ציבור רבים וכן חברי מועצת העיר רכשו מטרים עבור הישיבה וקניית השטח.

(מכריזים על גיוס התרומות)


במעמד ההודאה לקב"ה בהיכל הישיבה, השתתפו ראשי הישיבה הרב יוסף יצחק וילשאנסקי, הרב שלמה זלמן לבקיבקר, המשגיח הראשי הרב משה הורנשטיין וראש המתיבתא הגאון הרב יצחק אייזיק לנדא.

במשך שעה ארוכה נערכו ריקודים סוערים בשבח והודיה להשי"ת. רבני הישיבה ועסקניה עוררו את התלמידים להוסיף בשקידה והתמדה בלימוד התורה.

(המועמד לראשות העיר אליעזר לזר נואם)

צילום: אלימלך גרטסל





















































ישיבת צפת פינוי חבד 24 מיליון שקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד