כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הבשורה שתעלה חיוך על פני ציבור המעשנים – כך תשלמו פחות על ביטוח

בסוכנות לביטוח 'חנוך כץ' מציעים פוליסת ביטוח חיים מהפכנית לציבור המעשנים בישראל – תמורת סכום נמוך בעשרות אחוזים מהמקובל יצליחו המעשנים לרכוש פוליסת ביטוח חיים • הכל על הבשורה שמסעירה מיליון מעשנים בישראל

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



כל מי שאי פעם ביקש לרכוש פוליסת ביטוח בתחום הבריאות והחיים מכיר את השאלה הנפוצה. האם אתה מעשן. ברגע שרוכש הפוליסה הצהיר שהוא מעשן הרי שמחיר הפוליסה קופץ פלאים. אי אמירת האמת כמובן שאינה באה בחשבון ובמידה שיתגלה בקרות מקרה ביטוח שהאיש עישן באותה תקופה, הרי שהתביעה תדחה על ידי חברת הביטוח.

מאות אלפי ישראלים מבוטחים בביטוח חיים המקנה הטבה כספית במקרה של פגיעה בגופו של המבוטח, ובעיקר למקרה מוות. ההטבה הכספית ניתנת בצורה של סכום חד-פעמי, או בצורה של קצבה חודשית. בתמורה לביטוח משלם המבוטח פרמיה חד-פעמית או תקופתית.

כל מי שרוכש דירה באמצעות משכנתא מחויב גם הוא על ידי הבנק לרכוש פוליסת ביטוח חיים המיועדת להבטחת תשלומי המשכנתא לבנק. הפוליסה מבטיחה כי במקרה של פטירת אחד או יותר מהמבוטחים בפוליסה, ישולם סכום המשכנתא לבנק.

אולם, כמיליון מעשנים בישראל, שמבקשים לרכוש פוליסת ביטוח חיים, נדרשים לשלם פרמיית ביטוח גבוהה בעשרות אחוזים מאדם שאינו מעשן, וזאת בשל פוטנציאל הסיכון.

בסוכנות חנוך כץ סוכנות לביטוח אשר לה עשרות שנות ניסיון, הבחינו בתופעה המקוממת ובסוכנות מציעים ללקוחות פוליסת ביטוח חיים למעשנים במחיר אשר כמעט זהה למחיר פוליסת הביטוח לשאינם מעשנים.

בסוכנות לביטוח יודעים לספר מספר לקוחות הסוכנות לביטוח חנוך כץ, המצליחים לחסוך מידי חודש מעל ל1,000 שקלים בפוליסות שלהם, לאחר שהצטרפו לפוליסה המהפכנית.

מנכ"ל סוכנות לביטוח חנוך כץ מסביר "במדינת ישראל ישנם על פי הנתונים כמיליון מעשנים. מיליון האנשים הללו נדרשים לשלם כסף רב יותר רק בגלל היותם מעשנים, ואפילו אם עישנו בשלושת השנים האחרונות וכיום כבר הפסיקו לעשן, עדיין מבחינת חברות הביטוח הם מוגדרים כמעשנים ונדרשים לשלם פרמיה גבוהה בהרבה. הפוליסה המהפכנית אותה אנו מציעים למעשנים עושה סוף לתופעה זו, ומאפשרת למעשנים לקבל את אותם התנאים בפחות כסף".



ניתן למלא פרטים בטופס הבא ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים, או להתקשר לטלפון 072-3713482
עישון ביטוח חנוך כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד