כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

האפליה החרדית: ביהמ"ש דרש מהמדינה להתייחס באופן ענייני

בדיון שהתקיים היום בבג"ץ, בהרכב בראשות הנשיאה אסתר חיות בעתירה שהגישו מוסדות החינוך החרדיים במוכש"ר כנגד האפליה לרעה - בית המשפט דרש מהמדינה להתייחס עניינית לטענות העותרים העתירה טענה כי קיימת אפליה בתקצוב מוסדות המוכש"ר החרדים מול מוסדות החינוך הנוצרים

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90



בדיון שהתקיים היום בבג"ץ, בהרכב בראשות הנשיאה אסתר חיות בעתירה שהגישו מוסדות החינוך החרדיים במוכש"ר כנגד האפליה לרעה של כלל תלמידי המוכש"ר - בית המשפט דרש מהמדינה להתייחס עניינית לטענות העותרים ונענה לבקשת העותרים להגיש עתירה מתוקנת שתכלול את כל ההתפתחויות שהיו מאז הגשת העתירה.

בנוסף, הוחלט כי העותרים יגישו את עתירתם המתוקנת בתוך שבועיים והמדינה תשיב כעבור 45 יום. לאחר מכן בית המשפט יחליט על המשך דרכה של העתירה.

העתירה טענה כי קיימת אפליה בתקצוב מוסדות המוכש"ר החרדים מול מוסדות החינוך הנוצרים שלתקציבם התווסף סכום של חמישים מיליון ש"ח לאחר השבתת הלימודים במוסדות אלו לפני כשנתיים עקב קיצוצים שערך השר דאז פירון בתקציבי המוכש"ר.

כזכור, עוד לפני הדיון, הודיעה הפרקליטות כי גם התלמידים המוסלמים כמו התלמידים הנוצרים יזכו לתקציב מיוחד, כך שהמוסדות החרדים יישארו מופלים לרעה.
אפליה חרדים מוכשר בגץ אסתר חיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד