כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בערב אחד: האברכים תרמו מיליון שקל

בית המדרש "אנשי הצדיק" של חסידי ברסלב בית שמש רשם הצלחה גדולה של התגייסות מתפללי בית הכנסת שיחדיו הגיעו לסכום של למעלה ממיליון שקלים להשלמת בנייתו וריהוטו של בית הכנסת הנתונים המדהימים מקבלים משמעות מיוחדת ומפליאה במיוחד לאור העובדה שרוב רובם של המתפללים הינם אברכים עמלי תורה, המתפרנסים בדוחק רב

בערב אחד: האברכים תרמו מיליון שקל



בית המדרש "אנשי הצדיק" של חסידי ברסלב בית שמש רשם הצלחה גדולה של התגייסות מתפללי בית הכנסת שיחדיו הגיעו לסכום של למעלה ממיליון שקלים להשלמת בנייתו וריהוטו של בית הכנסת.

הנתונים המדהימים מקבלים משמעות מיוחדת ומפליאה במיוחד לאור העובדה שרוב רובם של המתפללים הינם אברכים עמלי תורה, המתפרנסים בדוחק רב, ועל אף מצבם הכלכלי הקשה, הם קידשו שם שמים ותרמו סכומים נכבדים כדי לפאר ולרומם את בית ה'.

המעמד נערך בקיבוץ חפץ חיים. בהשתתפות רבני וחשובי חסידי ברסלב, כשבראשם הרה"ח רבי משה קרמר, הרה"ח רבי שמעון שפירא, הרה"ח רבי ניסן דוד קיוואק, הרה"ח ר' נתן מימון לצד רבני השכונה והקהילה, ובראשם המרא דאתרא הרה"ג רבי יחזקאל כהן והרה"ג ר' שמעון אנשין.

שיאו של המעמד הגיע בעת עריכת הדינר ע"י אמן הנאום פה מפיק מרגליות הרה"ח ר' משה טויסיג, כאשר קהילת "אנשי הצדיק" התגלתה במלוא יפעתה, כשהגרפים על המסכים שהוצבו באולם הולכים ומתמלאים במהירות, ותוך זמן קצר הוכו הנוכחים בתדהמה לראות את הגרף חוצה את קו מיליון השקלים, שבעזרתם תושלם הבנייה וירוהט בית המדרש הגדול לשם ולתהילה, המשמש כבית של ממש לכל בני הקהילה.





































































ברסלב אנשי הצדיק מיליון שקל בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד