י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

השרה מירי רגב על נתניהו: "זו השגחה פרטית של הקב"ה" האזינו

שר התרבות מירי רגב, התייחסה הערב לסערת ההקלטות של משפחת נתניהו בראיון למהדורה המרכזית של 'קול ברמה' • "זו השגחה פרטית של הקב"ה שמשפחת נתניהו מחזיקה מעמד ככה" • האזינו

מעון ראש הממשלה, צילום: פלאש 90
מעון ראש הממשלה, צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90



"זו השגחה פרטית של הקב"ה שמשפחת נתניהו מחזיקה מעמד ככה", אמרה הערב השרה מירי רגב למשה גלסנר במהדורה המרכזית ברדיו 'קול ברמה'. היא התייחסה לסערת הקלטת שבה נשמעת אשת רה"מ שרה נתניהו מתפרצת על יועץ המשפחה.



לדברי רגב: "אני מרגישה מאוד טוב עם זה שהגנתי עליה. בעייני זה פרסום מביש של הקלטה. זה מבייש את מקצוע העיתונות. יש כאן חדירה לפרטיותה של הגב נתניהו, זה מעשה מכוער ודוחה. העיתונאים הם היחידים שלא מתעצבנים. הם מלאכים. והרי כולנו בני אדם שלפעמים מאבדים עשתונות".

רגב האשימה: "מנסים להפיל את נתניהו דרך אשתו והילדים שלו. לא מצליחים בקלפי אז מנסים ככה. ואנחנו אומרים זה לא יעזור להם. נתניהו המנהיג הכי טוב למדינת ישראל. אני לא חושבת שרוב שרי הליכוד שותקים. לא מעניין אותי איפה שטיינץ בסיפור הזה".

כאמור, היא טענה כי "זו השגחה פרטית של הקב"ה שמשפחת נתניהו מחזיקה מעמד ככה. לא יכול להיות שלא יהיה מקום לנבחר ציבור או מי ממשפחתו לדבר בחופשיות. וגם להתעצבן שצריך. זה היכולת שלך לדבר עם משרת אמון וזה פסול שזה מוקלט".

לטענתה "יש הבדל בין שיחת רקע של יו"ר כנסת עם עיתונאי לבין ההקלטה של הגב נתניהו, בהקלטה של יו"ר הכנסת זה לא אנשי אמון שלו. זה כתב ועיתונאי. זה העבודה שלו. אצל גב נתניהו זה היה עם נושא משרת אמון".

היא התייחסה להקלטת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שבה הוא נשמע מבקר את ראש הממשלה: "זה מעשה מכוער. יו"ר הכנסת מצופה ממנו לדבר ולהתנהג בממלכתיות כמו שהוא כל הזמן מדבר שכך צריך לנהוג, ולא לדבר כ"כ מכוער על ראש הממשלה. מפתיע לשמוע את הדברים האלו".

"יו"ר הכנסת צריך לחזור בו ולהתנצל ואם זה מה שהוא חושב על ראש הממשלה וחצי מסיעת הליכוד צריכה ללכת הביתה. שיבוא ויגיד בצורה ברורה מי הוא חושב שצריך ללכת שנוכל להגיב לו עניינית, אני לא עושה תחרות מול יור הכנסת ולא מעניין אותי להיות יור הכנסת אני עושה את הפעילות שלי בצורה שתורמת לחברה הישראלית", הוסיפה.

בסוגיית החוק הפולני אמר רגב: "אנחנו יודעים שבית הקברות הגדול ביותר של יהודים שנשרפו הינו בפולין. זה נכון שהם לא יזמו. אבל ברגע שזה היה שם הם לא יכולים לשכתב את ההיסטוריה. כל אותה שרשרת שהביאה לרצח העם היהודי צריכים להענש על זה. אני מקווה שהפרלמט הפולני ישנה את החוק הזה. אחרת יהיה עליו אות קלון לעד".

לטענתה, "התפקיד שלנו זה לזכור את שישה מליון היהודים שנרצחו ונשרפו במחנות ההשמדה ולא לאפשר לאף אחד לשכוח את הזוועה הזאת. ולוודא שזוועה כזו לא תחזור לעולם. ברגע שבית הקברות הגדול ביותר הינו בפולין אין אפשרות להתכחש לזה".
מירי רגב משפחת נתניהו הקלטות שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד