י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ביקור חולים: מרדכי בן דוד ביקר את הזמר שנפצע • צפו

ביקור חולים חסידי: לאחר שנפל מהבמה בעיצומו של מופע ואושפז, הזמר לוי פלקוביץ' שוחרר מבית החולים לביתו והבראנז'ה באה לשמח • גדול הזמר מרדכי בן דוד, מקהלת 'שירה' עם זאבי פריד, יואל הורביץ והמפיק הבכיר אברהם מרדכי שוורץ. על המוזיקה הופקד מנדי הרשקוביץ • צפו

ביקור חולים: מרדכי בן דוד ביקר את הזמר שנפצע • צפו



ביקור חולים חסידי: לאחר שנפל מהבמה בעיצומו של מופע ואושפז, הזמר לוי פלקוביץ' שוחרר מבית החולים לביתו והבראנז'ה באה לשמח.

בין המשמחים: גדול הזמר מרדכי בן דוד, מקהלת 'שירה' עם זאבי פריד, יואל הורביץ והמפיק הבכיר אברהם מרדכי שוורץ. על המוזיקה הופקד מנדי הרשקוביץ.



כזכור, במוצאי שבת, לפני כשבוע וחצי, הופיע הזמר החסידי הצעיר לוי פלקוביץ במלון 'לייק האוס' -וודריץ' הממוקם בהרי הקטסקיל, בהשתתפות מקהלת 'לב' ותזמורתו של לוי לסין. במהלך ההופעה פלקוביץ שבר את רגלו.

בקרב הזמר וסביבתו היו בטוחים כי מדובר במשהו לא ממש רציני, אך בבדיקה בבית החולים התגלה שבר של ממש ברגלו השמאלית. במהלך השבוע שעבר הוכנס הזמר לניתוח בבית החולים בארה"ב, בו הוא מאושפז.

עוד קודם לניתוח פרסם הכישרון הצעיר תמונה חדשה ומעודכנת של רגלו המגובסת, לה הוסיף את הטקסט הבא: "אני הולך לניתוח תכף. אנא זכרו להתפלל עלי, לוי יצחק בן רבקה לרפואה שלמה. אראה אתכם שוב בקרוב".

התפילות של החברים הועילו: הניתוח הסתיים בהצלחה ופלקוביץ שוחרר לביתו. לאור המצב הרפואי, ולנוכח האבחנות הרפואיות המשתנות, טרם ברור כמה זמן החלמה נדרש, ומה יהא בדבר החתונות בהן הוא אמור להופיע בזמן הקרוב.

פלקוביץ התייחס למצבו בשיחה שקיים עם 'בחדרי חרדים' למחרת הפציעה, ואמר כי "במהלך ההופעה החלקתי לפתע. הרגל נשברה, ואני כרגע לא יכול לעמוד עליה. אני צריך להתייעץ עם הרופא ולהבין לכמה זמן החלמה אני נדרש".
לוי פלקוביץ מרדכי בן דוד ביקור חולים שבירת רגל קומזיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד