י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

תנאי השכר של מנכ"ל אל על החדש: 120 אלף שקל בחודש ומענק של עד 3 מיליון שקל בשנה

גונן אוסשקין, המנכ"ל החדש של אל על, ייכנס לתפקידו ב-15 בפברואר ויחליף את דוד מימון שעוזב אחרי 13 שנים בחברה, בהן 4 בתפקיד המנכ"ל

מטוס הדרימליינר של אל על. צילום: יח"צ
מטוס הדרימליינר של אל על. צילום: יח"צ



גונן אוסישקין, המנכ"ל החדש של אל על, ייכנס לתפקידו ב-15 בפברואר ויחליף את דוד מימון, שביקש לסיים את תפקידו לאחר כ-13 שנים בחברה, מתוכן ארבע שנים כמנכ"ל.

אל על זימנה אסיפה כללית ל-6 במארס על מנת לאשר את תנאי הכהונה וההעסקה של אוסישקין, הכוללים שכר בסיס בסך 120 אלף שקל ומענק שנתי בשיעור זהה לזה שקיבל דוד מימון - 2% מהרווח השנתי ולא יותר מ-3 מליון שקל ברוטו לשנה, בהתאם לתנאים, למגבלות ולהוראות של מדיניות התגמול.

את אוסישקין, שפעל עד היום כסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, יחליף מיקי שטרסבורגר, מנכ"ל סאן דור מאז 2014, חברת הבת של אל על לטיסות נופש. שטרסבורגר ימשיך בשלב זה בתפקידו בסאן דור, במקביל לתפקיד סמנכ"ל המסחר באל על, עד למינוי מנכ"ל קבוע לחברה. המינוי ייכנס לתוקף ב-15 בפברואר, עם כניסתו של אוסישקין לתפקיד המנכ"ל.

שטרסבורגר (33) החל את עבודתו באל על ב-2007 כאנליסט באגף תכנון מסחרי בחטיבת המסחר. ב-2009 מונה לסגן ראש אגף לו"ז ומערכות הפצה. בין השנים 2014-2011 כיהן כראש אגף לוח זמנים ורשת הנתיבים, ובמסגרת התפקיד הוביל לעיצובה מחדש של רשת הנתיבים לרבות עיתוי מועדי הטיסות ושיבוץ צי המטוסים, תכנון היצע המושבים ותוכניות החברה להצטיידות ארוכת טווח, ובכללה פרויקט ההצטיידות במטוסי 787.

עוד דיווחה אל על על מינוי נוסף, של שחר מרקוביץ' לסמנכ"ל דיגיטל ומחשוב בחברה, שייכנס לתפקידו ב-1 במארס. בתפקידו האחרון היה מרקוביץ' אחראי על תחום הדיגיטל בבנק הפועלים.
אל על גונן אוסישקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד