כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

"אחד העונשים החמורים": שפיר תורחק מהכנסת בגלל שכינתה את זוהר 'מושחת'

ועדת האתיקה של הכנסת קבעה כי הח"כית סתיו שפיר מ'המחנה הציוני' תורחק ממליאת הכנסת ומועדות הכנסת למשך שבוע ימים, זאת משום שכינתה את ח"כ מיקי זוהר מ'הליכוד' "מושחת" • זוהר: "מברך על ההחלטה. ח"כ שפיר כינתה אותי ״מושחת״ מספר פעמים באופן מחפיר ומביש למרות שביקשתי ממנה לחזור בה"

מיקי זוהר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
מיקי זוהר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: Yonatan Sindel/Flash90



"אחד העונשים החמורים": ועדת האתיקה של הכנסת קבעה כי הח"כית סתיו שפיר מ'המחנה הציוני' תורחק ממליאת הכנסת ומועדות הכנסת למשך שבוע ימים, זאת משום שכינתה את ח"כ מיקי זוהר מ'הליכוד' "מושחת".

על פי החלטת הועדה עולה כי שפיר כינתה את זוהר בכינוי 'מושחת' במהלך דיון שהתקיים בועדת הכספים בחודש דצמבר, וכך קראה לעברו: "מושחת פופוליסט, לך תעשה עוד דיונים על השכונה שלך בקרית גת. אתה מושחת שאין לתאר, מושחת, מושחת, מושחת. בן אדם שבוועדה שלו עושה רק דיונים על השכונה בה יש לו נדל"ן, בקרית גת, מעז לשבת כאן ולדבר על כספי ציבור", אמרה שפיר.

זוהר אמר בתגובה להחלטת ועדת האתיקה היום: "מברך על ההחלטה להרחיק את ח"כ סתיו שפיר לשבוע מהמליאה ומוועדות הכנסת. זהו אחד העונשים החמורים שהועדה רשאית לתת ואני סבור שזו החלטה נכונה ומתבקשת.

לדבריו, "הכנסת חייבת לשמור על כבודה בדיוק כפי שנבחרי ציבור צריכים לשמור על כבודם של נבחרים אחרים. מותר לבקר נבחרי ציבור וגם באופן הקשוח ביותר אך אין מקום להוצאת לשון הרע והכפשות רדודות.

זוהר הוסיף כי "ח"כ סתיו שפיר כינתה אותי ״מושחת״ מספר פעמים באופן מחפיר ומביש למרות שביקשתי ממנה לחזור בה. כל חיי עבדתי והרווחתי את כספי ביושר ובכבוד. מקומם בעיני שאדם אחר יחליט שמותר לו לומר כל מה שהוא מוצא לנכון כדי לקדם את עצמו פוליטית גם כשמדובר בשקר מוחלט".

"אני מאמין בדמוקרטיה שלנו ולכן אינני זה שקובע האם ח״כ שפיר ראויה לכהן כחברת כנסת, את זה יקבעו אך ורק מתפקדי מפלגת העבודה והמצביעים של המפלגה שלה. אין לי ספק שהתנהגותה הרדודה קובעת כי היא אינה ראויה לכהן כחברה בכנסת ישראל", הוסיף לסיום.

שפיר אמרה בתגובה להחלטה: "הממשלה עושה צעד חריג של פחדנים שמנסים להשתיק אותי אחרי שחשפתי את השחיתות של מיקי זהר וחבריו בקואליציה, אנשים שגנבו כספי ציבור והעבירו אותם למטרותיהם האישיות במקום לשרת את אזרחי ישראל. מאז שהתחלתי לחשוף את סיפורי השחיתות הללו - שחלקם כבר עוגנו שחור על גבי לבן בדוחות מבקר המדינה - חברי הממשלה מנסים להפחיד אותי, לאיים עלי, ולמנוע מהציבור ששלח אותי לכנסת שאייצג אותו בדיונים הכי חשובים על חיינו.

ועדת האתיקה מעולם לא עשתה דבר כדי לעצור את האיומים שהגיעו מחברי הקואליציה נגדי, או על מנת להגן עלי מפני אמירות סקסיסטיות, קללות והכפשות שכל יעודן היה להרחיק אותי מוועדת הכספים ולאפשר לפוליטיקאים להמשיך לסחור בכספי ציבור. חבורת הפחדנים המושחתת בממשלה חושבת שהיא תוכל להכניע אותנו, אבל הם טועים. אני אמשיך להילחם למען הציבור הישראלי ולהגיד את האמת - ושום דבר לא יעצור אותי", אמרה שפיר.
סתיו שפיר מיקי זוהר מושחת ועדת האתיקה עונש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד