כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בחרו להצליח: עשרות נשים חרדיות הגשימו חלום וקיבלו תואר

המרקם האנושי המגוון של בנות המסלולים העיד יותר מהכל על תחושות ההתרגשות שחוו הנוכחים בטקסי קבלת התארים • נשים צעירות לצד כאלו שכבר זכו לתואר 'סבתא', אמהות למשפחות ברוכות ילדים לצד נשואות טריות. אף מטלה לא עצרה אותן בדרך המאתגרת בה הן בחרו - לקבל תואר • הפרעות בתקשורת וסיעוד, אלה התארים אותם קיבלו הבנות

צילום: בועז כהן
צילום: בועז כהן

 

 

 

טקס הענקת תארים בהפרעות בתקשורת שע"י אוניברסיטת תל אביב
54 מסיימות תואר ראשון ושני בהפרעות בתקשורת התרגשו יחד עם בני משפחותם בטקס שנערך ביום שני, בנוכחות סגל ההנהלה, סגל אוניברסיטת תל אביב, המרצים וצוות המכללה.

פרופ' יפה זילברשץ - יו"ר ות"ת ופרופ' אדו פרלמן - סגן יו"ר המל"ג, כיבדו את הנהלת המכללה ואת מקבלות התואר בנוכחותם. בדבריה של פרופ' יפה זילברשץ היא עמדה על חשיבותה של מכללת מבחר בהיותה מתוות הדרך ומשפיעה עיקרית על הכשרה האקדמית ברמה הגבוהה ביותר תוך שמירה והקפדה על עקרונות היהדות.





מנכ"ל המכללה בירך על שיתוף הפעולה המיוחד בין המל"ג למכללת מבחר, למען המטרה החשובה של קידום ופיתוח מסלולי התואר לחרדים במסגרת שמורה זו.

התרגשות רבה ניכרה בקהל המשתתפים, עת שיתף הרב יעקובוביץ' בריבוי השמחות במסלול להפרעות בתקשורת שלא הפריע לתלמידות לקצור ציונים והישגים גבוהים מהרגיל: מתוך קבוצה של 24 סטודנטיות - 17 בנות נישאו ו-20 תינוקות נולדו במהלך שנות הלימודים!

הרב צבי יהודה לאו שליט"א, ראש ישיבת 'נתיבות יצחק' כיבד בנוכחותו ונשא דברים בשבח בנות המסלול שעשו חיל בלומדם מקצוע המשלב גמילות חסדים של ממש. בסיום דבריו ברך הרב לאו את המכללה, בברכת 'זה הגדול קטן יהיה' - שהמקום הרחב של המכללה יהיה צר מלהכיל את הלומדים הרבים ובעז"ה יתרחב וימשיך להכשיר תלמידים ותלמידות המעונינים לפרנס את משפחתם בכבוד במסגרת שדואגת להם לשמירה על ערכי התורה והיהדות ללא פשרות.

 

טקס הענקת תארים בסיעוד שע"י 'המרכז האקדמי לב'

צילום: בועז כהןצילום: צילום: בועז כהן

צילום: בועז כהן



42 מסיימות תואר ראשון בסיעוד התרגשו יחד עם בני משפחתם בטקס שנערך ביום שלישי, בנוכחות סגל ההנהלה, סגל 'המרכז האקדמי לב', המרצים וצוות המכללה.

כל בוגרות התואר בסיעוד כבר עובדות בשטח ומקדשות שם שמים בפועלן בבתי החולים ובמסגרות רפואיות נוספות: קופות חולים, מוקדי רפואה ועוד...

פרופ' חיים סוקניק - נשיא 'המרכז האקדמי לב' עמד על הזכות הגדולה והתמידית שנופלת בחלקן של האחיות, בהיותן מקדשות שם שמיים בעבודת הקודש שלהם המשלבת מקצועיות עם נשמה.

אורח הכבוד - פרופ' אליהו סורקין, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי 'מעייני הישועה' דיבר על השליחות העצומה ומסירות הנפש הנדרשת מהאחים והאחיות בעבודתן התמידית יום יום ושעה שעה. ההתייחסות כוללת לא רק עזרה בריפוי והקלה על מכאוביו של החולה, אלא הענקה ושימת דגש להאיר גם את החלק הרוחני של החולה. ביכולתה של האחות להביא את האור שמפיח תקווה בליבם של החולים ומרפא אותם.

בדברי הסיום, ריגשה הבוגרת המצטיינת, גב' עליה הרמן, באומרה את 'תפילת האחות': מודה אני לפניך, אלוקים על שזיכיתני להיות כלי לשליחותך. עזרני קלי, במקום של חולי – להוסיף מזור ובמקום של כאב – ללבות נחמה, במקום של צער – להרבות שמחה ובמקום של סערה – להשכין שלוה. במקום של משבר – לטעת אמונה ובמקום של דוי – להאדיר ארוכה.

לפרטים ולהרשמה למכללת מבח"ר, ניתן למלא פרטים בטופס הבא ונציג יחזור אליכם, או להתקשר לטלפון 072-3713474

תואר נשים המרכז האקדמי לב אוניברסיטת תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד