כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

נתניהו נגד ידיעות: "עוד דוגמה חיה לפייק ניוז"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך לתקוף את התקשורת בישראל. נתניהו התייחס היום לידיעה שפורסמה הבוקר ב'ידיעות אחרונות', על פיה, היועמ"ש אביחי מנדלבליט מסרב לאפשר למשטרה לחקור את רה"מ נתניהו: "הידיעה שפורסמה כוזבת לחלוטין"

צילום: הדס פרוש פלאש 90
צילום: הדס פרוש פלאש 90



ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך לתקוף את התקשורת בישראל, לטענתו בעקבות פרסום ידיעות שקריות עליו. נתניהו התייחס היום לידיעה שפורסמה הבוקר ב'ידיעות אחרונות', על פיה, היועמ"ש אביחי מנדלבליט מסרב לאפשר למשטרה לחקור את רה"מ.

"הבוקר פרסם 'ידיעות אחרונות' ידיעה שקרית נוספת לפיה היועץ המשפטי לממשלה מסרב לאפשר למשטרה לחקור אותי בפרשת הצוללות", כתב נתניהו, "כמה שעות לאחר מכן פרסם משרד המשפטים הכחשה גורפת".

הוא מצטט את תגובת משרד המשפטים: "אין שחר לטענה כאילו חוקרי המשטרה העבירו ליועץ המשפטי לממשלה בקשה לגבות את עדותו של ראש הממשלה בפרשת הצוללות וכלי השיט, ושהוא לא נתן אישור לכך. בקשה כזו לא הועברה עד כה ליועץ המשפטי לממשלה וגם לא לפרקליט המדינה או לפרקליטות המלווה. בהקשר זה, הידיעה שפורסמה כוזבת לחלוטין".

לדברי ראש הממשלה, "הנה עוד דוגמה חיה לפייק ניוז, כפי שקורה כמעט כל יום במסגרת קמפיין ההכפשות שמטרתו הפלת ממשלת הליכוד בראשותי שלא באמצעות הקלפי".

"בניגוד למה שחושבים בתקשורת, הציבור חכם ומבין בדיוק מה מנסים לעשות כאן. גם הפעם זה לא יעזור להם. אתם כבר יודעים למה", הוסיף לסיום.
בנימין נתניהו ידיעות אחרונות פייסבוק פוסט פרשת הצוללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד