כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

יפעלו בשתדלנות: אחיין האדמו"רים ממאה שערים נעצר

במהלך בדיקה שגרתית הבוקר במחסום חיזמה, נעצר אברך בן 21 שהתגלה כמשתמט משירות צבאי • ל'בחדרי' נודע כי מדובר באחיינם של האדמו"רים מ'תולדות' • האם ההפגנות יחזרו? בינתיים מנסים בדרכי נועם

אילוסטרציה. צילום: דובר צהל
אילוסטרציה. צילום: דובר צהל צילום: דוצ



במסגרת בדיקה שגרתית הבוקר (רביעי) במחסום חיזמה, נעצר אברך צעיר בן 21 מבית שמש והועבר לבית המעצר ענתות לאחר שהתברר כי הוא משתמט משירות צבאי.

מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי מדובר בלא אחר מאשר אחיינם של האדמו"רים מתולדות אברהם יצחק ותולדות אהרן. 

במחסום "חיזמה" המשמש כנקודת ביקורת ומעבר בין שטחי יהודה ושומרון לבין מדינת ישראל, בודקים לעיתים את כל יושבי הרכב ולא רק את הנהג.

הבוקר, רכב עם מספר אברכים מבית שמש עוכב במחסום ונוסעיו התבקשו כולם להציג תעודות מזהות. אחד הנוסעים, נכד האדמו"ר מתולדות אהרן זצ"ל - חסידות קיצונית ממאה שערים, התגלה כמשתמט פרקליטותי ונעצר.

נוסעי הרכב פנו מיידית לעסקן העדה החרדית הרב שמעון שישא, על מנת לעדכנו בפרטים וזה שכר את שירותיו של עו"ד מנחם שטאובר העוסק רבות בתחום המשפט הצבאי.

בשלב זה נראה, שגם בחסידות הקיצונית מעדיפים את דרך השתדלנות, בטרם יפנו לאפיק ההפגנות.

כאמור, העצור הוא בנו של הרה"צ רבי נפתלי רוטנברג, אמו היא בתו של האדמו"ר מתולדות אהרן זצ"ל, אחותם של האדמו"רים מתולדות אברהם יצחק ותולדות אהרן.

כתבנו משה ויסברג מציין, כי האדמו"ר מתולדות אהרן שוהה בימים אלו באנטוורפן שבבלגיה לרגל שמחת נישואי נכדתו, בת לבנו הרה"צ רבי משה קאהן שתיערך הערב במקום.
מעצר משתמט תולדות אהרן מחסום חיזמא שמעון שישא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד