א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

חזן ביקש מאדלשטיין להתנצל ונזרק מהמליאה צפו

הקלטות של יו"ר הכנסת שנחשפו ב'כאן11', מעסיקות את אורן חזן מאז פרסומן, לפני זמן קצר, הוא ניצל שוב את ההזדמנות בנוכחות ראש הממשלה וביקש שיתנצל על הדברים והודח • מתגובתו: "במקום להתנצל בחר להתנהג כפוטין לנקום ולהוציא אותי מהמליאה" • צפו

אורן חזן. צילום: פלאש 90
אורן חזן. צילום: פלאש 90



ח"כ אורן חזן פנה ליו"ר הכנסת במהלך טקס חגיגי לציון 69 לכנסת ישראל, בבקשה שיתנצל בפני רה"מ וסיעת 'הליכוד' על ההקלטות שפורסמו על ידי מיכאל שמש ב'כאן11' בהן נשמע אדלשטיין מבקר את ראש הממשלה וחברי סיעתו, במילים קשות. אולם, אדלשטיין הורה לסדרני הכנסת להוציאו מן האולם.



לאחר צאתו הגיב חברי הכנסת חזן ואמר: "ראיתי לנכון להציע ליו"ר הכנסת במעמד חגיגי זה לנצל סוף סוף את הבמה כדי להתנצל בפני ראש הממשלה על הדברים הנוראיים שאמר עליו ועל סיעת הליכוד, על ניסיון הפוטש והפגיעה בתנועת הליכוד".

"אדלשטיין, שכפי שאנחנו יודעים בחר לגבות את הטרור ונותן גיבוי תמידי מלא וחופש פעולה לחברי הכנסת של הרשימה החמאסית המשותפת לפגוע במדינה ובצה"ל, הגזים שוב כשאמר שרה"מ השתגע".

חזן טוען: "פניתי אליו באופן מנומס ושאלתי - יולי אולי תנצל את הבמה בשביל להתנצל בפני ראש הממשלה על הדברים הנוראיים שאמרת?".

"לצערי, אדלשטיין... במקום להתנצל בחר להתנהג כפוטין לנקום ולהוציא אותי מהמליאה".

"יקיריי אני לא הסיפור כאן, אמשיך לפעול כאתמול שלשום והדבר לא ישפיע בכלום על פעילותי. אני עדיין קורא ליולי אדלשטיין להתנצל על הפגיעה בראש הממשלה, בנבחריה ובתנועת הליכוד". סיכם חזן.
אורן חזן יולי אדלשטיין הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד