כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ליצמן שעשע את הוועדה: "לא הצלחתי בלימודים" • צפו

הומור זה בריא; סגן שר הבריאות שעשע את חברי ועדת החינוך בשלל אמירות הומוריסטיות • על נושא האוכל הלא בריא שמגישים בבתי ספר, השחיל ליצמן עקיצה לראש עיריית תל אביב: "יש ראשי עיר שאוכלים כלבים" • צפו בוידאו

ליצמן. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
ליצמן. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ידוע כאחד שמשלב באישיותו פסיפס מגוון של רצינות עם הומור פולני - גוראי. גם בעיצומם של דיונים בנושאים חשובים, הוא נוהג לשלוף אמירות הומוריסטיות שלפעמים מתובלות במסרים חריפים.

אתמול הוא השתתף בדיון שהתקיים בועדת החינוך של הכנסת, בנושא בריאות בבתי הספר, שם הוא שפע אמירות שהעלו חיוך בפני המשתתפים. "אם הייתי לומד טוב - לא הייתי שר, הייתי תלמיד חכם", אמר ליצמן, "לא הצלחתי בלימודים ואין לי תואר ואין לי בגרות - אז נהייתי שר".



ח"כ עליזה לביא תמהה בקול: "אז זאת הדרך להיות סגן שר?". ליצמן השיב לה: "אצלי זאת לא עלייה - זאת ירידה".

בהמשך הדיון, עלתה על השולחן סוגיית האוכל הלא בריא שאוכלים בני הנוער, ח"כ מירב בן ארי התלוננה על מקרה שהיא מכירה מקרוב: "אחיינים שלי הם רחוקים מלאכול אוכל בריא".

יו"ר הועדה ח"כ יעקב מרגי שאל: "גם הם אוכלים מקסיקני?". והיא השיבה: "לא. יותר גרוע מזה, זה חומוס, צ'יפס".

ליצמן חייך ושלף: "מירב, מה את רוצה, יש ראשי עיר שאוכלים כלבים", אמר ליצמן במטרה לעקוץ את ראש עיריית ת"א רון חולדאי שהצהיר בראיון שאכל בשר כלב. בן ארי הוסיפה: "במקרה זו העיר שלי, אני מכירה אותו וזה נורא".

בסיום הדיון, ח"כ יוסף ג'בארין התלונן על כך ש"באתר משרד הבריאות יש מידע חיוני שרובו רק בעברית ולא בערבית", ליצמן השיב לו: "אני רציתי למשל שיהיה גם באידיש. לא רצו".
יעקב ליצמן לימודים רון חולדאי אכילת כלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד