ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

פצוע הפיגוע שמשתקם - מספר: "ניצלתי בנס" • האזינו

בראיון ראשון שהעניק מאז נדקר לפני כחודש וחצי על ידי מחבל בתחנה המרכזית, מספר אשר בן סעדה על אותו היום ועל מצבו הנוכחי • האזינו לראיון המלא

נטרול המחבל. צילום מסך ממצלמת אבטחה
נטרול המחבל. צילום מסך ממצלמת אבטחה

 


אשר אלמליח המאבטח שנדקר מילימטרים מליבו בפיגוע בכניסה לתחנה המרכזית בירושלים לפני כחודש וחצי - במשך ימים שלמים התנדנד בין חיים ומוות. כעת לאחר ששוחרר הוא מספר לראשונה בראיון למעיין אדם ב'גלי ישראל' את שעבר עליו ואת מצבו נכון להיום.

"אני מרגיש יותר טוב, כעת אני נמצא בשיקום בבית חולים", סיפר אלמליח, "כל הכבוד לאנשים שדאגו והתפללו לשלומי".


הראיון המלא עם אשר. באדיבות: רדיו 'גלי ישראל'

 


אשר חזר ליום בו אירע הפיגוע וסיפר: "התחלתי עוד יום עבודה שגרתי בתחנה המרכזית, ב-14:50 דיווחו לי על תנועה חשודה בכניסה לתחנה המרכזית, הגעתי לשם, בדקתי את החשוד - התעודה שהייתה ברשותו לא הייתה תקינה, התחלתי לעשות עליו בידוק ואז הוא שלף סכין ודקר".

"חוץ מהצלקת של הדקירה, אין לי שום נכות. ניצלתי בנס. אני לא זוכר כלום מאירוע הדקירה - רק מהתיעוד שראיתי. נפגשתי עם אנשים שהצילו אותי ואמרתי להם שאני חייב להם את החיים שלי".

כזכור, הפיגוע אירע בצהריי יום ראשון כ"ב בכסליו, כיממה לאחר הכרזתו ההיסטורית של הנשיא האמריקני דונלד טראמפ, על ירושלים כבירת מדינת ישראל.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', המחבל הגיע לעמדת הבידוק הביטחוני בכניסה לתחנה המרכזית בירושלים, שלף סכין ודקר את המאבטח אשר אלמליח שניצב במקום. המחבל נמלט ונתפס כעבור זמן קצר ונלקח למעצר.

אשר פונה לבית החולים 'שערי צדק' במצב קשה ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם. מצבו ידע עליות ומורדות ואף הוגדר בשלב מסוים כקריטי, אך בחסדי שמים, התאושש ובימים אלה הוא עובר שיקום, כפי שסיפר בראיון.

אשר אלמליח פיגוע דקירה התחנה המרכזית בירושלים נס גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד