י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גואטה במגעים עם אורלי לוי: "עסוק בתחפושות לפורים"

לאחר שפרש מש"ס, חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה מנהל בימים אלו מגעים עם הח"כית אורלי לוי שמתכוונת לרוץ בבחירות הבאות בראש מפלגה חדשה • גואטה ל'בחדרי': "בשלב הזה אינני מנהל ולא ניהלתי שום מגעים עם אף גורם פוליטי"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



לאחר שפרש מש"ס בעקבות התבטאויות שהוגדרו על ידי הרבנים כבעיתיות מאוד, חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה מנהל בימים אלו מגעים עם הח"כית אורלי לוי שמתכוונת לרוץ בבחירות הבאות בראש מפלגה חדשה.

גואטה מנהל בימים האחרונים שיחות רבות עם לוי, ששמרה עימו על קשר טוב גם לאחר שפרש בקול רעש גדול מרשימת ש"ס בכנסת ולשניהם קו חברתי - מזרחי.

קודם לכן היום, מקורבו של גואטה העיתונאי איתי גדסי פרסם את הדברים ואף הביא את תגובתו: "אורלי לוי פרלמנטרית למופת, חברתית ומסורתית נקיית כפיים, שכיו"ר מפלגה היא תביא רק ברכה למדינת ישראל ואזרחיה, לשכבות החלשות והפריפריה. (ומזרחית - זה בונוס)".

אלא שיצוין כי דקות ספורות קודם לכן, שוחח גואטה עם 'בחדרי חרדים' והכחיש לחלוטין את הפרסום. לדבריו, "לא שמעתי כלל שהיא מריצה מפלגה חדשה", אמר גואטה, לדבריו, "אני בשלב הזה לא מנהל ולא ניהלתי שום מגעים עם אף גורם פוליטי. אחרי שהייתי עסוק עם הסביבונים לחנוכה - אני עסוק כעת בתחפושות לפורים".

למרות ההכחשה, גואטה אישר כי הוא מנהל עם לוי שיחות רבות לאחרונה על מכלול נושאים משותפים.
יגאל גואטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד