כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

התיעוד האחרון של האברך הרב דוד מויאל, שהתמוטט בשבוע שעבר ונפטר בדמי ימיו

תיעוד מיוחד שהגיע לידי 'בחדרי', מציג את הרב דוד מויאל זמן קצר לפני שהתמוטט בביתו והשיב נשמתו הצעירה, כשהוא מתפלפל עם תלמידים בבית המדרש ומברך 'אשר יצר' בכוונה • מוסר השכל - "ושוב יום אחד לפני מיתתך"

התיעוד האחרון של האברך הרב דוד מויאל, שהתמוטט בשבוע שעבר ונפטר בדמי ימיו



פחות משעה לפני שליבו נדם, תועד האברך החשוב רבי דוד מויאל זצ"ל, כשהוא משוחח עם תלמידים בלימוד בישיבת 'היכל התלמוד' של הרב אהרן קטנוב יבלחט"א, שם שימש כמגיד שיעור. לפני יציאתו, נראה המנוח כשהוא מברך ברכת 'אשר יצר' בכוונה רבה.



שבוע לאחר פטירתו הפתאומית, אישרו לנו בני משפחתו לפרסם את התיעוד האחרון בו נראה האברך החשוב הרב הגאון רבי דוד מויאל זצ"ל בן 36, מחשובי האברכים בכולל 'מדרש אליהו' של הרב פכטר, רב בית הכנסת באלעד ורב קהילה ברעננה, כשהוא לומד עם בחורי הישיבה - שם שימש כר"מ ולאחר מכן מברך ברכת "אשר יצר" בכוונה רבה, מעט יותר מחצי שעה בטרם התמוטט בביתו והחזיר את נשמתו הטהורה ליוצרה.

"עד הרגע האחרון הוא עסק בתורה ובלימוד" אומר בן משפחה בשיחה רווית כאב ל'בחדרי חרדים'. "קשה לנו לראות את התיעוד הזה, אנחנו עדיין בשלבי עיכול המוות הפתאומי. מאידך, חשוב לנו שתיעוד זה יופץ, מהסיבה היחידה, שוידאו זה יעורר ויחזק אנשים אחרים. 'עין רואה ואוזן שומעת' נכתב במשנה באבות. אשרי מי שזוכה שאלה הצילומים שמראים לו גם למעלה בשמים".

בני המשפחה מבקשים באמצעות תיעוד וידאו זה, עם שעתו האחרונה של דוד זצ"ל, "להתחזק ולהבין עד כמה אדם לא יודע מה יהיה איתו בעוד רגע, ועליו לנצל כל שנייה ושנייה למצוות ומעשים טובים".

הרב דוד זצ"ל, חתנו של הרה"ג משה אלקובי שליט"א, ראש כולל נפש החיים בבני ברק, שב בשבוע שעבר ביום רביעי מהישיבה לביתו באלעד, שם התמוטט לעיני ילדיו ואיבד את הכרתו. כוחות הרפואה עשו כל אשר לאל ידם, ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, בסופן לא נותר להם אלא לקבוע את מותו לדאבון לב אשתו ושלושת ילדיו, המשפחה המורחבת, הקהילה, התלמידים והחברים. שעות ספורות לאחר מכן, בבכי ודמעות, ליוו אותו בדרכו האחרונה לבית העלמין ירקון בפתח תקווה, שם נטמן.
הרב דוד מויאל ישיבת היכל התלמוד פטירה פתאומית עין רואה ואוזן שומעת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד