כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

בן 26 מבני ברק התכתב עם שוטרת שהציגה עצמה כקטינה ונפל בפח

צעיר תושב בני ברק נפל במלכודת, על ידי שוטרת שהתחזתה לנערה קטינה ונעצר בביתו במסגרת פשיטה נרחבת על בתיהם של 19 חשודים במעשים דומים • הוגש כתב אישום ונאסר עליו להשתמש בכל כלי בו ניתן לגלוש ברשת

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: ארבעה ימים לאחר שנעצר, בן 26 מבני ברק הואשם במעשים חמורים ואסורים שניסה לבצע בילדה.

בתחילת השבוע, בתום הפעלתה של שוטרת שהתחזתה לילדה בת 13.5 במשך ארבעה חודשים, עצרה המשטרה 19 חשודים שפנו אליה ברשתות החברתיות ובמרחבי הרשת עם הצעות חמורות ואף הציגו בפניה דברים אסורים. מדובר בעבירות במרחב הוירטואלי להן השלכות חברתיות ומוסריות משמעותיות.

בן החשודים שנעצרו, צעיר חרדי מבני ברק בן 27 שכינה את עצמו "שמואל 1" כבן 24 מהמרכז. היום (חמישי) בתום החקירה, פרקליטות מחוז חיפה הגישה כנגדו כתב אישום.



בחקירתו, הודה במעשים שיוחסו לו בכתב האישום. היות ואין לו עבר פלילי, הפרקליטות ביקשה לשחרר את הנאשם תוך הפקדה כספית, ערבות עצמית וצד ג', איסור יצירת קשר עם קטינים בכל דרך שהיא, למעט עם בני משפחה. בנוסף, יחול עליו איסור לעשות כל שימוש בכל מכשיר בו יש חיבור לאינטרנט, מחשב וטלפון סלולארי.

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים שוטרת התחזות מלכודת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד