כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

תושב ביתר הואשם בנסיון דריסה וחבלה בערבים ממניע גזעני

כתב אישום הוגש נגד צעיר תושב ביתר, שביצע שורת התנכלויות על רקע לאומני • 'בחדרי' עם עיקרי האישומים נגדו

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay צילום: pixabay



תושב ביתר בן 25 הואשם בשורה של התנכלויות לערבים בעיר, על רקע לאומני. הפרקליטות מבקשת לחלט את רכבו.

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד בריג'יט ויטאלי, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ביתר עילית בן 25, בגין עבירות אלימות והיזק לרכוש ממניע של גזענות או עוינות כלפי ציבור.

על פי כתב האישום, ביום שלישי שעבר בשעות הבוקר, נהג במכוניתו ברחוב החוזה מלובלין ביתר עילית. כאשר הבחין בפועל ניקיון ממוצא ערבי החליט לדרוס אותו ולפגוע בו בשל מוצאו. הנאשם נסע עם רכבו אחורה מעט ואז האיץ את רכבו בנסיעה קדימה לעבר המתלונן. המתלונן בניסיון שלא להיפגע עלה על המדרכה והתרחק מהנאשם שלא הצליח לפגוע בו. הנאשם שב וניסה פעם נוספת לפגוע במתלונן עם רכבו, נסע אחורנית ושוב האיץ את רכבו בנסיעה קדימה לעבר המתלונן, הנאשם פגע בעגלת פח ששימשה את המתלונן בעבודתו אך לא הצליח לפגוע במתלונן ונמלט מהמקום.

מאוחר יותר באותו יום הנאשם פגע באחד העובדים בסופר "שפע ברכת השם" ברחוב כנסת יחזקאל בביתר עילית באמצעות עגלת קניות לאחר שהבין כי העובד ממוצא ערבי. שעות לאחר מכן הגיע לחניון רמי לוי וניפץ שמשת רכב של עובד ערבי וכשלושה שבועות קודם לכן ניקב את הצמיגים באמצעות מברג.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בנוסף, הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לחלט את רכב ההונדה של הנאשם.
ניסיון דריסה ביתר עילית לאומני ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד