כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הואשם כי איים עם סכין לרצוח ילד בו ביצע מעשים חמורים

זוועה בבית כנסת: בן 65 הואשם היום בתקיפה חמורה מאוד של ילד בן 11 לאורך שנים

חשוד בבית המשפט. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
חשוד בבית המשפט. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: בן 65 מאשדוד הואשם כי במשך כ-3 שנים נהג לתקוף ילד מאז היה בן 11, ואיים עליו ברצח באמצעות סכין גדולה לבל יספר על כך לאיש. האיש עצור מזה שבוע ימים ומעצרו הוארך בשבוע נוסף.

הזוועה במקרה זה נוראית. כאילו לא מספיקים המעשים הנוראיים שביצע, ועוד בבית כנסת, ועם איום בשימוש בסכין - בכתב האישום נטען כי האיש הודה חלקית בחקירתו, אך להגנתו טען כי המתלונן ביקש ממנו לבצע בו את המעשים.

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב אשדוד, על ריבוי עבירות חמורות ואסורות בנסיבות מחמירות, שביצע בקטין כבן 11 על פני תקופה של כ-3 שנים.

מעובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רננה לוי, עולה כי בין השנים 2013–2016 התנדב הנאשם בבית כנסת "שובה ישראל" באשדוד בחלוקת אוכל וכן נהג להתפלל בבית הכנסת בתדירות יומיומית.

במהלך תקופה זו של כ-3 שנים, כך על פי כתב האישום, במקרים רבים ובתדירות של כפעם ביומיים, בשעות אחר הצהריים, ביצע הנאשם בקטין מעשים אסורים על פי התורה ועל פי חוקי המדינה, בעת היותם בבית הכנסת. לרוב, בוצעו המעשים בחדר פנימי הסמוך למטבח בבית הכנסת.

הנאשם אף איים על הקטין באמצעות סכין מטבח שהצמיד לגרונו, שלא יספר לאיש על המעשים, אחרת יהרוג אותו. הנאשם חזר ואיים על הקטין באופן דומה לאורך התקופה המתוארת ובחלק מהאירועים אף הניח סכין מטבח גדולה על השולחן בחדר. בשנת 2016 עבר הקטין להתפלל בבית כנסת אחר ורק אז פסקו המעשים מצד הנאשם.

"מסוכנותו של המשיב הינה כלפי המתלונן כאן אשר חושש מאוד מהמשיב ומשכך קיימת סכנה למצבו הנפשי, וכן כלפי ילדים ונערים אחרים שכן המשיב פגע במתלונן מתוך היכרות שטחית בבית הכנסת" נכתב בבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים איום ברצח בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד