י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דו"חות אפל הערב: תשכחו מרפורמת המס של טראמפ - אייפון X הוא כל הסיפור

הערב תדווח ענקית הטכנולוגיה על תוצאותיה לרבעון הראשון • אפל צפויה לדווח על מכירות שיא בעונת החגים האחרונה למרות הדיווחים הרבים על מחסור במכשירי אייפון X

  • ט"ז שבט התשע"ח
משרדי אפל. צילום: פלאש 90
משרדי אפל. צילום: פלאש 90



אפל, ענקית הטכנולוגיה מקליפורניה, זכתה לתשומת לב רבה לאחר שהודיעה כי תשלם 38 מיליארד דולר לרשויות המס בארה"ב על כסף שצברה בחו"ל ועל רקע פרשת האטת המהירות במכשירי אייפון ישנים, ואולם המשקיעים יתרכזו היום במכירות אייפון X עם פרסום הדו"חות לרבעון הראשון בעונת הכספים של החברה.

החברה, ששווי השוק שלה כ-850 מיליארד דולר, צפויה לדווח הערב אחרי סיום המסחר בוול סטריט על הכנסות שיא ברבעון הראשון של שנת הכספים שלה שהסתיים ב-31 בדצמבר. במהלך הרבעון היו דיווחים רבים על מחסור ומלאי נמוך באספקת מכשיר הדגל של החברה האייפון X, אך מחירו הגבוה – 1,000 דולר – אמור לפצות על כך. הכלכלנים צופים כי אפל תדווח על הכנסות של 86.8 מיליארד דולר – עלייה של 11% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. האנליסטים צופים כי מחיר המכירה הממוצע של מכשירי אייפון יגיע ל-752 דולר, עלייה של 50 דולר לעומת התקופה המקבילה בשנה לפני כן, בין היתר בגלל מחרים הסביר יחסית של מכשירי אייפון 8 ואייפון 8 פלוס. האנליסטים צופים כי אפל תדווח על מכירות של 79 מיליון מכשירי אייפון ברבעון לעומת 78 מיליון מכשירים ברבעון המקביל בשנה שעברה.

המשקיעים יתרכזו בתחזיות המכירות של אפל למכשירי אייפון X ברבעון הנוכחי. הכלכלנים מעריכים כי החברה תפרסם תחזיות למכירות של 68.1 מיליארד דולר ברבעון הנוכחי, עלייה של 29% לעומת התקופה המקבילה.

האנליסטים צופים כי אפל תדווח על רווח נקי של 19.8 מיליארד דולר, לעומת 17.9 מיליארד דולר בתקופה המקבילה בשנה לפני כן. הרווח למניה צפוי לעלות ל-3.85 דולר לעומת 3.36 דולר למניה בשנה שעברה. תחזיות הכלכלנים הם להכנסות של 87.5 מיליארד דולר ברבעון, לעומת 78.4 מיליארד דולר ברבעון. תחזיות החברה הן להכנסות של בטווח של 87-84 מיליארד דולר.
אפל אייפון X מכירות שיא רשויות המס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד