י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מנצח מקהלת 'יחד' התחתן, ותעשיית המוזיקה התייצבה • וידאו וגלריה

קהל רב, שכלל נציגים רבים מתעשיית המוזיקה החסידית, השתתף אמש(רביעי) בשמחת נישואיו של המוזיקאי שרוליק וייצמן, מנצח מקהלת 'יחד' • 'בחדרי חרדים' מגיש תיעוד מהשמחה

מנצח מקהלת 'יחד' התחתן, ותעשיית המוזיקה התייצבה • וידאו וגלריה



אמש (רביעי) התקיימה שמחת החתונה למנצח והמעבד שרוליק ויצמן. השמחה שהתקיימה באולמי נאות ירושלים, משכה אליה את כל הברנז'ה המוזיקלית על ותיקיה וצעיריה, ומאות חוגגים, ידידים ומכרים אשר נטלו חלק בשמחה.



לרגל החתונה הוציאה מקהלה 'יחד' עם הסולן, חבר המקהלה מנדי גפנר, את 'ניגון סלונים'. הניגון הקדום הולחן ככל הנראה לפני קרוב ל-100 שנה על ידי בעל המנגן ר' יוסל מלאך הי"ד, ומושר בעת ריקוד 'אשת חיל' במצווה טאנץ.

על המוזיקה בחתונה הופקד אמן הקלידים אבי דרור, בעל המנגן מוטי ויזל, דור אסרף על הסקסופון, וכמובן חברי מקהלת 'יחד', כשבמהלך השמחה מתארחים על הבמה אמנים שונים מידידי החתן.

הפתעה נרשמה במהלך השמחה, בהופעתה של מקהלת הילדים "שיר הלל" אותה מאמן החתן, אשר הכינה מחרוזת מרגשת במיוחד לכבוד השמחה הגדולה.

צילום: דוד קליגר

השמחה נמשכה עד השעות הקטנות של הלילה, כאשר ידידי החתן ומוזיקאים רבים משמחים את החתן. על הבמה לוקח פיקוד מלך הקומזיצים פיני איינהורן, שכהרגלו - לא מותיר אף אחד אדיש.

מנהל המקהלה מוטי זילברברג וחברי המקהלה הפתיעו את החתן עם ברכה מקורית על גבי רול-אפ ענק שהוצב באולם, כשלצדו עיצוב פירות מרענן ומקורי.

צפו בגלריה מהחתונה

















































שרוליק וייצמן מנצח מקהלת יחד תעשיית המוזיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד