י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

'בחדרי' פנו לפייסבוק - והעמוד של חני וינרוט ע"ה הוחזר

עמוד הפייסבוק של חני וינרוט ע"ה, שחיזקה אלפים רבים הכיל פוסטים מלאי תקווה, עידוד ואמונה - הוסר אחרי פטירתה. בעקבות פניית 'בחדרי', ולאחר אישור המשפחה - הדף הוחזר • דובי וינרוט ל'בחדרי': שמחתי מאוד שגם פייסבוק הכירו בחיוניות הדף של חני ונרתמו מכל הלב להחזירו לרשת

דובי וינרוט
דובי וינרוט

 


פייסבוק הסירה את הדף של חני ויינרוט ע"ה - בעקבות פניית 'בחדרי חרדים', ולאחר אישור המשפחה - הדף הוחזר.

מי שכונתה בתקשורת החילונית "גורו האמונה" הלכה לעולמה והותירה חלל עמוק, בקרב אלפי נשים שהכירו את הגב' חני וינרוט ע"ה, בעקבות פעילותה הציבורית הבינלאומית להחדרת האמונה והביטחון בהשם.

חני היתה פעילה ברשת הפייסבוק, שם החזיקה בחשבון אישי, שהפך עם פטירתה לחשבון לזכרה. במקביל הפיצה בעמוד פייסבוק ייחודי שפתחה תחת השם: חני וינרוט בארץ החיים, בכל השנים האחרונות לחייה, מסרים ופוסטים מלאי שמחה ואמונה, תקווה ועידוד להמונים.

הכללים בפייסבוק קובעים כי עמוד או דף שיש בו מנהל יחיד, והוא הולך לעולמו, העמוד מוסר מהרשת. אחר שפייסבוק הפכה את חשבונה האישי כעמוד הנצחה, העמוד, הוסר.

המשפחה, שעמלה בימים אלה על הוצאת ספר לזכרה, כפי שרצתה חני ע"ה, ביקשה סיוע מול פייסבוק. אנחנו ב'בחדרי חרדים' פנינו לפייסבוק ישראל, שם קיבלנו תגובה מהירה וטיפול הולם ויוצא מן הכלל.

בפייסבוק פנו לדובי וינרוט, בעלה של חני ע"ה, שאכן אישר כי זאת הבקשה של המשפחה. הפנייה יצאה לדרך, ואנחנו המתנו עד להודעה כי העמוד הוחזר ובני המשפחה וגם שאר הגולשים יוכלו להמשיך ללמוד להחכים ולהתחזק מהעמוד אותו הפעילה בחייה עבור המטרה - כאמור הערב (חמישי) הדף חזר לאוויר.

דובי וינרוט אומר הערב ל'בחדרי חרדים': "שמחתי מאוד שגם פייסבוק הכירו בחיוניות הדף של חני ונרתמו מכל הלב להחזירו לרשת כדי שכולם יוכלו להיזכר לשנן וליישם את חוכמת החיים ואמנות האמונה שחני השרישה בנו".

יעל הלר, חברתה הטובה של חני וינרוט ע"ה אומרת הערב ל'בחדרי חרדים': "שמחה לבשר לציבור שבעזרת הרבה אנשים טובים, ובפעילות אתר 'בחדרי חרדים' הדף פייסבוק של חני שהיו בו מסרים כל כך חשובים, חזר לאויר. המסרים שלה ימשיכו לחזק את כולנו למרות שהיא כבר בעולם שכולו טוב".

 




חני וינרוט פייסבוק הנצחה דובי וינרוט אתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד