י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מדד הרייטינג החרדי היומי – מי עלה ומי ירד

מהי המהדורה המרכזית המושמעת ביותר, תוכנית השירים האהובה ביותר, מיהי תוכנית הפנאי הכי סוחפת, מי עלה - ומי ירד • כל הפרטים בפנים

מדד הרייטינג החרדי היומי – מי עלה ומי ירד
מדד רייטינג יומי הרדיו החרדי



עד לאחרונה, יכלו תחנות הרדיו להעריך רק על פי סקרים חצי-שנתיים את שיעורי ההאזנה לתוכניות הרדיו השונות. כיום באמצעות אפליקציה חדשנית, נחשפים המספרים מאחורי הרגלי ההאזנה של הציבור החרדי לתחנות הרדיו החרדיות.

בזכות הטכנולוגיה החדשה ניתן יהיה לראות מידי יום באתר 'בחדרי חרדים' את מדד הרייטינג היומי לכל תכנית ברדיו החרדי, מי עולה ומי יורדת, מי המושמעת ביותר ומי פחות. לפניכם מדד הרייטינג - ליום רביעי ט''ו בשבט תשע"ח.

מהנתונים שסופקו ע''י חברת MBER ל'בחדרי'. טבלת הרייטינג מראה שינויים דינמיים במיוחד. למשל, בתוכניות הפנאי שלפי סקירת יום שלישי - 'זמן אויר' עם מנחם טוקר ברדיו קול חי בשעה 15:00 קיבלה ניקוד של 45.5, לעומת אחותה מרדיו קול ברמה 'החידודון' של עמי מימון שגרפה באותה שעה רק 10.04 אחוזי רייטינג, ביום רביעי התרחש מהפך.

תכנית החידודון של עמי מימון גורפת משעה 14.00 עד 16.00 בהתאמה 14.57 ו-14.59. 'זמן אויר' של מנחם טוקר בשעה הראשונה מגיעה רק ל13.88 בשעה השניה רק 4.91 אחוזים מול 14.59 שגרפה תכנית החידודון של עמי מימון.

שעה מאוחר יותר המצב הוכרע לטובת תכנית אחת, תוכנית 'המבוקשים' עם עמירם בן לולו בשעה 16.00 עולה ל 13.61, לעומת התכנית 'טובים השניים' עם אלעד כהן ויהודה שוקרון באותה שעה שמסתפקת ב - 02.24 אחוזי האזנה.

את המקום הראשון בטבלת הרייטינג היומי קוטפת התכנית ערב חי בקול חי עם אריאל ברמן בשעה 21.00 שמגיעה בקירוב לניקוד של 29 מול שיעור תורה של הרב בניהו שמואלי שמגיע ל8.28 ומול התכנית לגעת בחיים עם יוני לביא מכאן מורשת שמגיעה ל7.78.







בתוכניות הבוקר הקרב מאד צמוד, התכנית של מנדי גרוזמן ואלי ביתאן בשעה 8.00 עד 9.00 בבוקר גורפת 10.03, לעומתה שתי התכניות האחרות באותה שעה עוברות אותה 'חדש על הבוקר' של נועם זיגמן בקול ברמה גורפת 16.66 מול 'מהדורת הבוקר' של בצלאל קאהן שמצליחה להגיע למקום הראשון ולגרוף 16.89 אחוזים.

במהדורות החדשות המרכזיות בשעה 19.00 - שתי המהדורות עם נתונים נמוכים, אך היחס בין השעה הראשונה בקול-חי לשעה שנייה בקול ברמה - דרמטי. המהדורה המרכזית עם אבי מימרן בקול חי מסתפקת ב4.95 בשעה הראשונה וב2.96 בשעה השניה מול אחותה מרדיו קול ברמה של משה גלסנר שמגיעה למספרים זעומים רק 1.55 בשעה הראשונה ו0.75 בשעה השניה.

בתוכניות אחרי הצהריים מתרחש שוב מהפך ביחס ליום קודם, 'תו השעה' של יואלי דיקמן גורפת רק 4.47 מול 'שטח משפחתי' של יוסל'ה אייזנבך שמטפסת ל 13.34.

'פיק' מסקרן נרשם בשעה 10.00 עם התכנית 'בעשר עם בני טייטלבום' ברדיו כאן מורשת שמפתיע עם 18.65 מול מתחריו באותה שעה; העיקר הבריאות עם ניר קפטן שגורף רק 2.89 ועניין משפחתי עם רחל פסטג בקול חי שמשיגה רק 1.93.

מאחורי הנתונים הללו עומדת חברת MBER אשר עוקבת אחרי הרגלי ההאזנה לרדיו בזמן אמת באמצעות טכנולוגיה לזיהוי קול המשתמש במכשיר הסלולרי, לזיהוי ולניתוח מקורות תקשורת [רדיו וטלויזיה] בסביבה, יש לציין שהאפליקציה הינה חיצונית ואינה פולשנית ולוקחת את נתוני המשתמש לשם צריכת תקשורת בלבד.

הטכנולוגיה הזאת עושה מהפכה של ממש בכלי התקשורת בישראל, לידיעת נתונים בזמן אמת מבלי לחכות לסקרים וסוקרים בשיטת הפיפל מיטר, הכח מהיום עובר לאנשים בזמן אמת, כל יום.
אל תחכו למחר, תורידו ותהיו חלק ממשפיעי הרייטינג היומי החרדי בישראל , מהיום, הכח עובר אליכם.
רייטינג רדיו חרדי אפליקציה האזנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד