כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

צפו • הערבי ממשיך לתעד ומסביר מדוע הוא מצלם את חילול השבת

הוא הפך לשם דבר, ולאימתם של השרים והח"כים. מידי שבוע הוא יוצא מביתו חמוש במצלמה המתעדת את חילול השבת הנעשה על ידי 'רכבת ישראל' • השבת הוא תיעד ארבעה מוקדים שונים ומסביר ל"חבריו החרדיים" את המניע שעומד מאחוריו

צילום: פלאש90, עיבוד: בחדרי חרדים
צילום: פלאש90, עיבוד: בחדרי חרדים



במשך שבועות רבים, הוא יוצא מביתו בעיצומה של השבת, לצלם ולתעד את עבודות 'רכבת ישראל' בשבת. גם הפעם יצא המתעד הערבי אל השטח פעמיים, בליל שבת וביום השבת, וקלט במצלמתו לא פחות מארבעה מוקדים שבהם התבצעו עבודות תשתית ותחזוקה על ידי 'רכבת ישראל' תוך חילול שבת פומבי, באישור משרד העבודה והרווחה. 'בחדרי חרדים' עם תיעוד בלעדי.



המוקדים שצולמו על ידו שבהם נראו עבודות תשתית ותחזוקה: לטרון, לה גרדיה, תחנת הגנה – גלויות ואיילון מרכז.

באופן יוצא דופן, מתייחס הפעם המתעד לשאלת השאלות: מה גורם לו לצאת מביתו ולתעד את חילול השבת, לדבריו, "אני מוסלמי, ואני אוהב את האמת".

וכך נשמע המתעד הערבי אומר תוך כדי שהוא מצלם את חילול השבת: "האמת, הרבה מחבריי החרדים שאלו אותי, מדוע אני יוצא לרחוב לבדוק אם יש חילול שבת או אין, אני אומר לכם, אני מוסלמי, ואני אוהב את האמת. אני רוצה להגיד לכם: שהממשלה שלכם היא שקרנית, ראש הממשלה שלכם שיקר עליכם, אחר כך ישראל כץ וחיים כץ ואחר כך חברי הכנסת שלכם".

בהמשך, מתייחס המתעד הערבי לסרטונים שהוא תיעד בשבועות האחרונים: "אני רוצה להגיד לכם, כנראה שהסרטים שלי עזרו כי אני רואה שחזרו לכתוב על חילול שבת, ואני אוהב להראות לכם רק את האמת בשטח".

בסרטון נוסף שתיעד השבת הוא נשמע אומר: "חבריי החרדים, אני מראה לכם את עבודת חילול השבת. זה מסלול הרכבת בלה גרדייה, זה העבודה בפועל. אני רואה שהשקר של הממשלה ושל השרים שלכם ממשיך להיות בשטח, משקרים עליכם. אבל אני מראה לכם את האמת ואני אומר לכם, שאסור לשקר, כי 'לשקר אין רגלים', הנה, זה העבודה של החילול שבת. היום יום שישי, שעה 8 בערב".

עוד הוא נשמע אומר: "אני מראה לכם את חילול השבת, בבקשה, תראו לחברי הכנסת החרדים, שזה האמת", הוא פונה לעיתונאים החרדים בבקשה: "אני מבקש מהעיתונאים שיעבירו את זה לחברי הכנסת שלכם, שהם מכחישים את זה. הסרטונים מוכיחים את עצמם, הנה עבודה בפועל".

כזכור, סגן השר יעקב ליצמן התפטר מתפקיד שר הבריאות בעקבות חילול השבת שנעשה על ידי 'רכבת ישראל', בהמשך הוא חזר למשרד בתפקיד סגן שר - אולם חילול השבת לא פסק, ואולי אף התגבר וכפי שמוכח בתיעודים המתפרסמים ב'בחדרי חרדים'.
שבת חילול שבת ערבי רכבת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד