י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו • מה עשה עומר אדם בשבת בבני ברק

הזמר הפופולרי הפתיע והגיע להתארח בשבת בעיר התורה והחסידות • ויש גם תיעוד: "אנחנו מטיילים בבני ברק ושומרים שבת. מרגיש לנו כמו ביום כיפור. גוט שאבעס"

צילום: Jorge Novominsky/Flash 90
צילום: Jorge Novominsky/Flash 90 צילום: Jorge Novominsky/Flash 90



כוכב הזמר המזרחי עומר אדם שהתקרב לאחרונה לדת והחל לשמור שבת, התארח השבת בעיר התורה והחסידות בני ברק, בביתו של איש העסקים דוד הלפרין, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

עוד נודע, כי אדם שגר בגבול רמת גן - בני ברק, הגיע רגלית לביתו של הלפרין אותו הכיר במסגרת הקמפיין "לשון הרע לא מדבר אלי" - דקות לפני כניסת השבת וחזר בצאת השבת.



(צילום מתוך אינסטגרם)

בסרטון שצילם חברו של אדם דקות לפני כניסת השבת ברחוב ירושלים בעיר, נראה הזמר לבוש בבגדי שחור לבן וכיפה שחורה לראשו. "אנחנו מטיילים בבני ברק ושומרים שבת. מרגיש לנו כמו ביום כיפור. גוט שאבעס", אמרו אדם וחבריו.

אחד המשתתפים ששהה עם אדם בשבת, סיפר ל'בחדרי חרדים', "עומר הגיע לחוות אווירה של שבת בבית חרדי, הוא התפלל את תפילות השבת במניין מצומצם שנערך במיוחד עבורו, כדי לא ליצור לחץ והתעניינות מיותרת".

כזכור, אדם שהתקרב לאחרונה לדת והחל לשמור שבת, סירב להופיע השנה ב'פסטיגל חנוכה' שהיה אמור להתקיים בשבת, גם בעבור כל סכום שהוצע לו, בעקבות כך - לבסוף, הפסטיגל לא נערך בשבת, ונדחה ליום ראשון. 

לדעת רבים, בזכות שמירת השבת אדם זוכה להצלחה מטאורית בחצי השנה האחרונה. רק לפני חודש נמכרו 12,000 כרטיסים להופעתו - תוך פחות מ- 15 דקות. "זה לא משהו כל כך מוכר בנוף של אמן ישראלי", אמרו בתעשיית המוזיקה. 
עומר אדם דוד הלפרין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד