י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לאן נגיע? הסתה לרצח ראש הממשלה במרכז תל אביב: "מוות לביבי"

משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות כתובת המסיתה לרצח ראש הממשלה, שהתגלתה על מדרכה ברח' ביל"ו במרכז תל אביב • שר התקשורת קרא: "שלא תגידו שהכתובת לא על הקיר" • אדלשטיין: "מתי כבר נבין שהסתה מובילה לאלימות?"

צילום: אופיר זליקוביץ  תמונה חיצונית: צילום: פלאש 90
צילום: אופיר זליקוביץ תמונה חיצונית: צילום: פלאש 90



משטרת 'מרחב דן' פתחה הבוקר (ראשון) בחקירה, בעקבות כתובת המסיתה לרצח ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנמצאה על מדרכה ברח' ביל"ו בתל אביב.

הכתובת "מוות לביבי" שצולמה בשעות הבוקר המוקדמות על ידי הצלם אופיר זליקוביץ, עוררה סערה ברשת והתגובות לא איחרו לבוא.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הגיב לכתובת המסיתה נגד ראש הממשלה: "שוב כתובות נאצה, הפעם נגד ראש הממשלה. מתי כבר נבין שהסתה מובילה לאלימות? מותר לבקר, מותר לא להסכים - אבל אסור בכל איסור להסית!".

יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם הגיב ואמר הבוקר כי "לא צריך גרפיטי בתל אביב כדי להזדעזע ממה שקורה כאן כמעט כל יום נגד ראש הממשלה שלנו. עכשיו כשהכתובת על הקיר, תרתי משמע, תעצרו את זה".

"גרפיטי במרכז ת"א עם הכיתוב "מוות לביבי" זו הסתה חמורה וחציית קו אדום" הגיב השר ישראל כץ.

השר כץ הוסיף: "בין אם הרקע אישי, אידיאולוגי, או התנגדות לגירוש מסתנני העבודה. אנחנו קרבים אל סף התהום. העבריינים חייבים להילכד במהירות ולהיענש במלוא חומרת הדין".

שר התקשורת איוב קרא קורא לחדול מ"ההסתה נגד ראש הממשלה". לדבריו: "ההסתה נגד רה"מ חייבת להיפסק, עכשיו ומיד", קרא מבקש להזהיר: "שלא תגידו שהכתובת לא על הקיר, כי אמנם היא מרוחה על מדרכות ת"א - אבל היא זועקת מהגיליוטינות בהפגנות, העבודות בבצלאל וכיוצא בזה".

השר קרא מוסיף כי "לצערי תמיד יהיו האנשים שיעשו מעשה, כי דמו הותר - ורק אז אולי נכה על חטא. ההסתה הזו חייבת להיפסק, ויפה שעה אחת קודם".

מדוברות משטרת 'מרחב דן' נמסר: "סמוך לשעה 07:30 התקבל דיווח במשטרה על כתובת נאצה כנגד רוה"מ אשר נכתבה בגיר על גבי המדרכה ברחוב בילו בת"א. המשטרה פתחה בחקירה".
איוב קרא בנימין נתניהו תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד