י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "נסדיר היום את חוות גלעד"

לאחר דחיות חוזרות ונשנות, הממשלה צפויה היום להסדיר את ההתנחלות חוות גלעד • ראש הממשלה נתניהו התייחס לנושא בפתח ישיבת הממשלה: "הממשלה תסדיר היום את המעמד של חוות גלעד, כדי לאפשר המשך של חיים סדירים במקום. מול המרצחים - מיצוי הדין"

צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90
צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90



לאחר דחיות חוזרות ונשנות, הממשלה צפויה היום (ראשון) להסדיר את ההתנחלות חוות גלעד. ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לנושא בפתח ישיבת הממשלה.

"לפני דקות אחדות שוחחתי עם יעל, אלמנתו של הרב רזיאל שבח ז"ל. אמרתי לה שכל העם וכל חברי הממשלה מחבקים אותה ואת הילדים בימי יגונם, וביקשתי ממנה גם לחבק את הילדים עבורנו.

אמרתי לה שהמדיניות שלנו מתבצעת בשני מישורים. אחד, מיצוי הדין. אתמול שוב פעלו כוחותינו בניסיון לתפוס את אחרוני המרצחים והסייענים לרצח של הרב שבח ז"ל. אנחנו לא נשקוט עד שנביאם לדין ואנחנו גם נביא את כולם לדין.

הדבר השני שמנחה את המדיניות שלנו זה חיזוק ההתיישבות. מי שחשב שעל ידי הרצח המתועב של תושב חוות גלעד, אב לשישה, שהוא ישבור את רוחנו וירפה את ידינו – טעה טעות מרה.

הממשלה תסדיר היום את המעמד של חוות גלעד, כדי לאפשר המשך של חיים סדירים במקום. מול המרצחים - מיצוי הדין. מול מקדשי המוות אנחנו מקדשים את החיים. זוהי תמצית המדיניות של הממשלה.

אנחנו נשמע היום סקירה של הרמטכ"ל. יש לי אמון מלא ברמטכ"ל ובצה"ל. צה"ל הוא הצבא החזק ביותר במזרח התיכון, וטוב שכך, כי אנחנו עומדים בפני אתגרים רבים. כפי שהבהרתי גם לנשיא טראמפ ואחר כך למנהיגי אירופה ולנשיא פוטין – בהיותנו כאן אנחנו מהווים את הגורם המרכזי במזרח התיכון שבולם את ההתפשטות של האסלאם הרדיקאלי, בראשות איראן ודאע"ש, ואלה מאיימים גם על כל הגורמים האחרים בעולם.

אין פנינו למלחמה, אבל נעשה את כל הנדרש כדי להגן על עצמנו", אמר נתניהו.
בנימין נתניהו הרב רזיאל שבח חוות גלעד ישיבת הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד