י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הכירו את המתחם שהפך את בני ברק למעצמת עסקים

מתחם העסקים ה-BBC כבר חולל מהפכה בכל גוש דן • מנכ"ל סוכנות הביטוח 'חנוך כץ' שמשרדו עבר למתחם צופה שתוך כ-5 שנים רוב המשרדים יהיו רק במתחמי עסקים ולא בתוך הערים

מתחם BBC בבני ברק, צילום: יעקב נעומי, פלאש 90
מתחם BBC בבני ברק, צילום: יעקב נעומי, פלאש 90



מתחם העסקים ה-BBC בבני ברק חולל בשנים האחרונות מהפכה באזורי העסקים של גוש דן. אם בעבר הכתובת הראשונה של עסקים בעלי שם הייתה העיר תל אביב, הרי שבפאתי העיר בני ברק, סמוך לצירי הגישה המרכזיים בגוש דן, מתחוללת מהפכה של ממש, והנהנית העיקרית היא כמובן עיריית בני ברק שזוכה לתשלומי ארנונה גבוהים הודות לכך.

כיום מושך אליו המתחם פירמות רבות בשל מיקום אטרקטיבי. הוא משתרע בלב גוש דן קרוב לתל-אביב, ובנויים בו שישה מגדלים. "המתחם ממוקם בסמוך מאוד לעורקי תנועה מרכזיים של גוש דן. הוא קרוב לתחנת הרכבת של בני-ברק, וסמוך לקו האדום של הרכבת הקלה, שצפוי לתת בעתיד הקרוב מענה תחבורתי יעיל לבאי האזור", מספר ישראל לייזר, מנהל המתחם. גם מבחינת הרכבים הפרטיים, המתחם קרוב לצומת אם המושבות שמחברת אותו ישירות לכביש 4.

ההתחדשות העירונית של מתחם BBC משכה אליו פירמות של עורכי דין ורואי חשבון ועוד, כאשר מעבר לכביש, נמצאים אזורי מסחר (כמו קניון איילון), פארקים וגם מגורים.

אחד מבעלי העסקים שמודה על כל רגע שבו החליט על מיקום משרדו החדש במגדלי בסר שבמתחם ה-BBC הוא בעל סוכנות הביטוח 'חנוך כץ'. בשיחה עם 'בחדרי חרדים' ממרומי הקומה ה-34 של מגדל בסר 4, ממנו נשקף הנוף האורבני הידוע של גוש דן, הוא מספר "במשך 25 שנה המשרד שלי היה ממוקם בתוך העיר בני ברק עצמה. הלקוחות שלי נמנו גם על שכנים רבים של המשרד בתוך העיר. המעבר למגדלי בסר לא נעשה בלב קל. חששתי מהצעד".

"חשבתי שיהיו לקוחות שלא יאהבו את הצעד כי התרגלו למשרד בתוך העיר, אבל מסתבר שההיפך הוא הנכון. מאז שעברתי לכאן, אני נגיש תחבורתית הרבה יותר ללקוחות, יש להם חניה בלי בעיה, והם נהנים מתנאים נוחים במיוחד כשהם באים אלינו למשרד".

מה היתרון הגדול? שאלנו את חנוך כץ.

"אני נמצא כיום במקום בלי בעיית חניה. יש חניה מסודרת. המקום מצד אחד בבני ברק אבל מצד שני לא צריך לעבור את הפקקים בתוך העיר כדי להגיע אליו. כיום העולם הוא כפר גלובלי ואני נגיש היום גם ללקוחות רבים מערים אחרות. בכלל, מתחם העסקים מאפשר ללקוחות רבים להגיע אלי, ואח"כ לפנות לרואה חשבון שנמצא באותו בניין או לעו"ד או לחילופין לאחת מהחנויות הרבות שבמתחם. זה עולם אחר".

חנוך כץ מוסיף ומספר על יתרון נוסף אותו גילה מאז עבר למגדלי בסר. "הצלחתי לעשות שיתופי פעולה רבים עם בעלי מקצוע כמו רו"ח, עו"ד ואחרים. כולנו נמצאים באותו מתחם של עולם העסקים, והאפשרויות רבות ומגוונות. מלבד זאת יש גם יתרון לעסק של שומר תורה ומצוות. בבניין יש בית כנסת ויש שיעורי תורה, ולמעשה הכל נגיש והמשוב שאני מקבל מלקוחותיי הרבים הוא רב. הם פשוט נהנים להגיע".

BBC מתחם עסקים מעצמה מגדלי בסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד