י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כך תתגבר על נזקי צד שלישי בעסק שלך

מזג אוויר קיצוני, שריפה או נזק שנגרם לצד שלישי עלולים להשבית כלכלית את העסק • פוליסת הביטוח לעסק המוצעת בסוכנות לביטוח 'חנוך כץ' מותאמת אישית לצורכי בית העסק ומהווה ערובת הגנה מושלמת

אילוסטרציה, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אילוסטרציה, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בית העסק הוא אחד הדברים החשובים שיש לבעל עסק אדם העמל לפרנסתו. כל הסטה מהשגרה עלולה לגרום לעסק לספוג מהלומה כלכלית. על אחת כמה וכמה כאשר פורצת שריפה, הצפה או כל גורם נזק אחר המשבש את פעילות העסק וגורם לנזק מיידי ואף כזה לטווח ארוך.

יותר ויותר בעלי עסקים העבירו את המשרד לרבי קומות – דבר המצריך חשיבה מחודשת בתכנון הכיסוי הביטוחי המושלם, מתוך דאגה לשקט נפשי ומענה כולל לבעל המשרד.

כשמדובר במגדל משרדים עלולה כל תקלה להיות בעלת נזק כלכלי ואובדן הכנסות הן במשרד עצמו והן נזק לצד ג'. בקומפלקס משרדים נזק אחד יכול להשבית את כל המשרדים בבניין כך למשל בנזק הצפה וחדירת מים לפיר המעליות, ובמניעת גישה למשרדים. בפוליסת ביטוח רגילה אין כיסוי בגין נזק שאינו במשרד המבוטח.

סוכנות הביטוח 'חנוך כץ' מציעה פוליסת ביטוח למשרד המעניקה כיסוי מיידי רחב במיוחד ומאפשרת תשלום להמשך עבודה רציפה. הביטוח נע במנעד רחב של מקרי נזק.

בנוסף מכילה הפוליסה כיסוי למבנה ולהשקעות בצימודי מבנה על בסיס כל הסיכונים, לתכולת המשרד על בסיס כל הסיכונים, כיסוי מפני נזקי מים לתכולת המשרד, הוצאות לאחר קרות הנזק, כיסוי עבור פינוי הריסות, שכר אדריכלים ומהנדסים, כיסוי לאובדן הכנסות בית העסק על בסיס יומי, עקב מקרה ביטוח, ביטוח חבות מעבידים, כיסוי לאחריות המבוטח כלפי צד שלישי מוגדל ומורחב ועוד.

"פוליסת ביטוח למשרד הינה מורכבת ועל כן קיימת חשיבות רבה להתאים אותה ולתפור אותה לצורכי הלקוח על מנת למנוע חשיפת סיכון העסק מפני נזק ממוני" אומר חנוך כץ מנכ"ל סוכנות לביטוח.

סוכנות הביטוח 'חנוך כץ' מתמחה בעריכת פוליסות לבתי העסק ופועל בשיתוף פעולה מקצועי עם חברות העוסקות בנושא. למומחי המשרד ידע מקצועי רב והבנה אמיתית של צורכי הלקוח.

ניתן למלא פרטים בטופס הבא ונציג יחזור אליכם, או להתקשר לטלפון
072-3713482
ביטוח שריפה סופה עסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד