ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

התוכנית שכולם ידברו עליה: ביטוח צלמים

צלם? בוא לבטח את עצמך מפני תביעות אפשריות • סוכנות הביטוח 'חנוך כץ' מציעה פוליסה מיוחדת לצלמים עם הטבות אטרקטיביות במיוחד

אילוסטרציה, צילום: קובי גדעון, פלאש 90
אילוסטרציה, צילום: קובי גדעון, פלאש 90



צלמי אירועים, עיתונות וסטודיו חשופים למגוון רב של תביעות אפשריות. בהן תביעות ממוניות בגין פעילותם המקצועית כמו גם תביעות הנוגעות לנזקי גוף שעלולים להיגרם מציוד הצילום וכדומה.

בסוכנות לביטוח 'חנוך כץ' מציעים פוליסת ביטוח ייחודית לצלמים. על מנת שהצלם יוכל להתמקד בעבודתו ללא חשש, הוא חייב את הביטוח הטוב ביותר, כדי להיות מכוסה בצורה הכי מקסימלית. בסוכנות 'חנוך כץ' מבוטחים כיום עשרות צלמים הזוכים לפוליסת ביטוח אטרקטיבית המעניקה מעטפת הגנה מושלמת המותאמת במיוחד לעבודתם.

בין היתר מכסה הביטוח את תכולת ציוד הצילום, מבנה הסטודיו, כיסוי רעידת אדמה ונזקי טבע, שחזור מסמכים, צד ג', הרחבה להגנה משפטית בהליכים פליליים, אחריות מקצועית, חבות בגין מעבידים ועוד.

מספר צלמים הנמנים על לקוחות סוכנות הביטוח כבר הספיקו להפעיל את הביטוח. כך היה למשל במקרה של צלם מפורסם אשר נתבע על ידי אדם שהשתתף כקהל באחד האירועים בהם היה אחראי לתיעוד האירוע, וזאת לאחר שמעד על ציוד הצילום. במקרה אחר, נמחקו לצלם התמונות אותן תיעד, והביטוח הוא זה ששילם את כספי התביעה.

בין היתר מוצעת בסוכנות לביטוח 'חנוך כץ' פוליסת ביטוח אבדן כושר עבודה לצלמים הכוללת בין היתר כיסוי לאבדן כושר עבודה חלקי, החל מ - 25% ובמסגרתו ישולם פיצוי ביחס לפגיעה. במקרה של אבדן כושר עבודה העולה על 90 ימים, ישולם פיצוי רטרואקטיבי. הביטוח כולל כיסוי לאבדן כושר עבודה עקב הריון או לידה.

במסגרת הפוליסה המוצעת ישנה הטבה מיוחדת הכוללת ביטול תוספות רפואיות - במידה ותינתן תוספת פרמיה בגין בעיות רפואיות, כל תוספת עד 50% תבוטל. התוכנית מוכרת כהוצאת למס.

במשרד מבצעים גם פנסיות לעצמאים, לאור העובדה שהחל מתחילת 2017 יש חובה לעצמאים לדאוג לעצמם לתוכנית פנסיונית.

מיוחד לגולשי 'בחדרי חרדים' – פגישת יעוץ ראשונית ללא כל תשלום.

ניתן למלא פרטים בטופס הבא ונציג יחזור אליכם, או להתקשר לטלפון
072-3713482
צילום צלם ביטוח חנוך כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד