י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מרדכי בן דוד ופינקי וועבר ריגשו בשבע ברכות • צפו

בשבע ברכות שהתקיים בשבוע שעבר בביתו של אחד מנגידי ניו יורק, השתתפו הזמר מרדכי בן דוד והמלחין פינקי וועבר יחד עם מוזיקאים נוספים • המשפיע הרב נחמן בידרמן נשא דברים, ושמע מהזמר מרדכי בן דוד סיפור מרתק אודות השיר "ונשגב השם לבדו" • כך זה נראה

מרדכי בן דוד ופינקי וועבר ריגשו בשבע ברכות • צפו



שבע ברכות יוקרתי נערך בשבוע שעבר בביתו של הנגיד משה מנחם גולד, בניו יורק - ארצות הברית. המחותן, עבורו נערך האירוע, הוא יוסף ברוינר, חסיד באבוב המתגורר בבורו פארק, שותפו של איש העסקים יידי מנדל.

באירוע היוקרתי השתתפו נציגים רבים מתעשיית המוזיקה, ביניהם: הזמר מרדכי בן דוד, המלחין המיתולוגי פינקי וועבר, הזמר אלי שפריי, מקהלת 'שירה' בניצוחו של יואלי הורביץ והקלידן פיני אסטרייכר, מנהלה של תזמורת 'סימפיני'. החבורה המוזיקלית ביצעה להיטים מרגשים ומשמחים, לשביעות רצון קהל המשתתפים.

המשפיע הרב נחמן בידרמן כיבד את האירוע בהשתתפותו, שם נשא דברים וחיזק את לב השומעים. הזמר מרדכי בן דוד סיפר למשפיע כי לפני שנים רבות נפגש באירוע עם האדמו"ר מלעלוב, והשניים שרו יחד את הניגון "ונשגב השם לבדו", בלחנו של האדמו"ר מסקולען. מבד סיפר כי הרבי מלעלוב, שלא ידע את זהות המלחין, שח לו: "מרגישים על השיר שהוא נכתב על ידי איש מרומם".

אמש (ראשון) התקיימה במונרו שמחת שבע ברכות נוספת לאותו הזוג, ועל החלק המוזיקלי הפעם הופקד הזמר אברהם פריד. צפו בתיעוד משבוע שעבר.

שבע ברכות מרדכי בן דוד פינקי וועבר הרב נחמן בידרמן יוסף ברוינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד