י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מגשי אירוח חלביים בצפון: הזוג שיודע לארח הכי טוב בעיר

כל הרמת כוסית וכל אירוע במשפחה, עולה מחדש השאלה איזה תפריט להזמין • המטרה היא ליצור שולחן עמוס מכל טוב, עם מאכלים שונים שיפתיעו את האורחים, אך גם כאלו שהאורחים יאהבו לאכול וישביעו אותם

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ



מגשי אירוח חלביים בצפון מוכנים בדיוק עבור אירוח במסיבות ובאירועים שונים. בעת אירוח במסיבה או באירועי הרמת כוסית בעבודה, אין אפשרות לשבת ליד השולחן ולאכול מנה ראשונה ושניה. המאכלים צריכים להיות מותאמים לאכילה תוך כדי דיבור עם החברים מסביב לבר ולהליכה. מגשי האירוח כוללים מגוון של מאכלים כגון קישים אישיים וקינוחים שכל עובד ירגיש בנוח לאכול מול אחרים, וכל אורח יוכל לקחת ולהמשיך בשיחה עם זה לידו.

להוריד את הניילון ולהגיש לשולחן

המגשים מגיעים מוכנים להגשה, לאחר שצוות הקייטרינג עיצב את צורת ההגשה הרצויה על המגש, כך שגם בהתארגנות מרגע לרגע ניתן להעמיד שולחן אירוח מפואר, ללא השקעת מאמץ גדולה. ישנן חברות קייטרינג אשר יציעו גם כלי הגשה ואף צוות מלצרים באם מדובר באירוע גדול.

ומה בתפריט?

מגשי אירוח חלביים בצפון מתוכננים כך שיכילו מנות אישית של מאכלים משובחים, את הרכב כל מגש בעלי האירוע מחליטים, כאשר הרעיון מאחורי המגשים הוא ליצור ויזואלית מרהיבה לצד מגוון עשיר, כך שבסך הכללי התפריט יכלול מגוון רחב מאוד, ולא כמה מגשים מאותו סוג מאפה.

ניתן להפוך את הקייטרינג באירוע לארוחה מרכזית, ולשלב לצד המגשים מגשי פסטות וסלטים. במקרה כזה רצוי להציע מקום נוח לאכילה עבור האורחים, מספר שולחות גבוהים או בר שניתן לעמוד לידו בנוחות ולאכול.

רגע לפני העיון בתפריט והרכבת מגשי אירוח חלביים בצפון, יש להרכיב את התפריט כך שיתאים לאורחים. אם האורחים שומרים על כשרות, יש לדאוג לקייטרינג כשר עבורם. כמו כן, רצוי להכין מגש של צמחוניים במידה ויתכן ויהיו אורחים צמחוניים. הרצון להפתיע בתפריט מטורף וחדשני לעיתים מגיע על חשבון הטעם. זכרו כי יש את החדשנים שיאהבו לנסות מאכלים חדשים ויש את אלו שיעדיפו את הלזניה המוכרת, לכן שלבו בין מאכלים מוכרים יותר לפחות. בצורה זו מגשי האירוח יתפסו את העין של האורחים במראה ובעיצוב, והטעם והגיוון בהיצע ישביעו את האורחים.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים להיכנס לאתרנו http://pazitsapir.com/
קייטרינג חלבי עיצוב אירוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד