י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו בתיעוד מצונזר: המחבל יורד ממונית ומפתיע את הרב איתמר בן גל הי"ד

המחבל, רוצח הרב איתמר בן גל הי"ד נמלט, אבל על רקע התיעוד ממצלמות האבטחה עולות השאלות מדוע הקצין שפגע בו ברכב, לא הצליח לנטרלו או ללוכדו • הרב בן גל שימש גם כרב בישיבת הר ברכה משם תצא הלוויתו מחר ב-10 בבוקר

צפו בתיעוד מצונזר: המחבל יורד ממונית ומפתיע את הרב איתמר בן גל הי"ד



הפיגוע באריאל בו נרצח הרב איתמר בן גל - התיעוד: בוידאו ממצלמת אבטחה המתצפתת על הצומת, נראה המחבל יורד ממונית שירות מעבר לכביש, כשתיק לגבו. המחבל חוצה את הכביש באיטיות, וכאשר מגיע למרחק של כמטר מאיתמר הי"ד, הוא מזנק לעברו עם סכין שלופה ודוקר אותו.

איתמר חומק ממנו, מרחיק את המחבל ממנו באמצעות בעיטה, ובורח תוך שהוא חוצה את הכביש. בנתיב הנגדי, נראה רכב לבן ובו קצין צה"ל שקולט לכאורה את המתרחש, מאט ומאפשר לאיתמר לחצות.


כשהמחבל שומט את התיק על הכביש ומנסה לרדוף אחר איתמר, הקצין מאיץ את הרכב ופוגע בו.

יצויין כי בקטע הוידאו המצורף השמטנו את החלק הקשה לצפייה בו נראה בן העוולה מזנק עם הסכין ופוגע בקדוש הרב איתמר בן גל הי"ד.

הרב בן גל הי"ד בן 29, אב לארבעה ילדים בגילאים שנה עד 7. משמש כמחנך כתה ח' בישיבת בני עקיבא גבעת שמואל. וכן מלמד תלמידים בישיבת הר ברכה, שם תתקיים הלוויתו מחר בשעה 10 בבוקר. הוא נישא לרעייתו מרים תיבדל לחיים טובים לפני כשמונה שנים.

יצויין כי מדובר בפיגוע שני תוך חודש, בשומרון ועם תוצאה קשה. ב-10 לינואר נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד בסמוך לביתו שבחוות גלעד.

המשותף לשני הפיגועים, המחבלים הצליחו להימלט. חלק מרוצחי רזיאל הי"ד נעצרו על ידי כוחות צה"ל וימ"מ, אולם מי שעמד בראש החולייה טרם נעצר.

בפיגוע היום, המחבל שדקר למוות את איתמר הי"ד, נמלט מיד לעבר הכפר הסמוך, וכוחות צה"ל ממתינים למידע מודיעיני על מיקומו, על מנת לעצור אותו.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית אמר אחר הפיגוע, "לא יכול להסתכל יותר בעיניים של משפחות שכולות לא ייתכן שיהיו פעמיים בחודש נרצחים באותו איזור. מכבדים ומוקירים את צה"ל אבל לא מספיק לרדוף אחרי מחבלים. צריך לטפל בתשתית הטרור. להחזיר את המחסומים".
איתמר בן גל פיגוע באריאל הר ברכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד