י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הגיע חשבון: הואשם בתקיפת ילד לאחר עשור

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כחודשיים לאחר שנעצר עם שובו מארה"ב, הוגש כתב אישום נגד צעיר כבן 25 מבני ברק, על כך שתקף ילד בן 6 בסמוך לביתו

מעבדה לזיהוי פלילי ודגימות DNA של המשטרה. צילום: מיכל פתאל, פלאש 90
מעבדה לזיהוי פלילי ודגימות DNA של המשטרה. צילום: מיכל פתאל, פלאש 90





וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כחודשיים לאחר שנעצר עם שובו מארה"ב, הוגש כתב אישום נגד צעיר כבן 25 מבני ברק, על כך שתקף ילד בן 6 בסמוך לביתו. על פי כתב האישום, עולה כי זה קרה לפני עשור.

בליל שבת בפברואר 2008, עם סיום התפילה בבית הכנסת בבני ברק, בני משפחה מקומית שבו לביתם לאכול את סעודת השבת. הילד בן ה-6, הקדים את אביו ואחיו והגיע ראשון לבניין בו הוא מתגורר - שם הוא פגש בנער כבן 15. על פי כתב האישום, בן ה-15 ביקש מהילד בן ה-6 להתלוות אליו אל בניין סמוך "בוא, אתה גיבור" אמר לו.

מכתב האישום שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה, כי שם מאחורי הבניין, הנער תקף את הילד. חוקרי המשטרה פתחו בחקירה, אך הזמן חלף ועבר, והחשוד בתקיפה לא נעצר.

במאי 2017 הוגשה תלונה אחרת במשטרה, לפיה צעיר ביצע מעשה חמור באחותו שנים קודם לכן. האח החשוד, נחקר והיה עצור למשך כשבוע, ושוחרר בתנאים מגבילים שאינם כוללים איסור יציאה מהארץ - ובתקופה האחרונה פרקליטות מחוז תל אביב החליטה לסגור את התיק מחוסר ראיות, זאת למרות שהחשוד הודה בחקירה כי בעת שהיה בן 12-13 ביצע מעשים אסורים באחותו ותקופה קודם לכן באחות נוספת.

במסגרת מעצרו, נלקחו ממנו דגימות DNA וטביעות אצבע. לאחר שאלה הוזנו במאגר המידע - לאחרונה נמצאה התאמה עם דגימת DNA שנמצאה בזירה של תקיפת הילד. במשטרה ביקשו לעצור אותו שוב. לפני כחודשיים עם שובו מחו"ל, נעצר והובא לחקירה. בית המשפט האריך את מעצרו מעת לעת ולאחרונה לידי פרקליטות מחוז תל אביב הגישה נגדו כתב אישום.

הפרקליטה עו"ד שירי רום, ביקשה להאריך את מעצרו של הנאשם שהודה חלקית במעשים, עד תום ההליכים. ל'בחדרי' נודע כי לבקשה צורפה חוו"ד של מעבדה ביולוגית לפיהן על בגדי הילד נמצא DNA התואם את פרופיל ה-DNA של הנאשם. בנוסף, הציגו גם סידור תפילה שנמצא על ידי אבי הילד בזירת האירוע, ובתוכו רשום שמה של הישיבה בה למד הנאשם באותה התקופה.

בשלב זה, בית משפט המחוזי בתל אביב האריך את מעצרו של הנאשם עד להחלטה אחרת, ופרקליטו הגיש ערר לבית משפט העליון, שצפוי להתקיים מחר (שלישי), שם ביקש לשחררו ממעצר להליך טיפולי.

פרקליטו עו"ד ליאור פרץ, אמר ל'בחדרי חרדים' כי "כתב האישום מייחס למרשי ביצוע עבירה לפני כעשור, כאשר הוא היה קטין. ההליך המשפטי בעניינו נמצא בשלב מקדמי, וטרם ניתן מענה לכתב האישום. אשר על כן, חזקת החפות עודנה עומדת למרשי".

עו"ד ליאור פרץ

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים דגימת DNA כתב אישום עוד ליאור פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד