י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בעקבות הפרסום: נעצר חשוד נוסף במעשים חמורים בקהילה החרדית בטבריה

חשוד נוסף בביצוע מעשים חמורים בקהילה החרדית בטבריה • תושב העיר בן 32 חשוד כי ביצע מעשים חמורים ואסורים בנער בן 14, בביתו ובבית הכנסת • המתלונן אזר אומץ בעקבות הפרסום הנרחב על מעצר שלושה תושבים שנגדם הוגשו כתבי אישום על ביצוע מעשים דומים

צילום
צילום



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ - חשוד נוסף בביצוע מעשים חמורים בקהילה החרדית בטבריה: תושב טבריה בן 32 חשוד כי ביצע מעשים חמורים ואסורים בנער בן 14 תושב העיר, בביתו ובבית הכנסת.

לפני כחודש הגיש חייל תלונה במשטרת טבריה, והתלונן כי לפני כחמש שנים, עת היה בן 14, תושב העיר ביצע בו מעשים חמורים ואסורים, פעם אחת בבית הכנסת ופעם אחרת בביתו של החשוד.

לדבריו, הטריגר להגשת התלונה היה הפרסום הנרחב על מעצר שלושה תושבי טבריה, בחשד לתקיפת ילדים, שבהמשך אף הוגש כנגדם כתב אישום, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים'. בעקבות כך, הוא אזר אומץ והחליט להגיש תלונה נגד מי שלדבריו תקף אותו.

עם הגשת התלונה, נפתחה חקירה במשטרה, במסגרתה נעצר אתמול (שני) בערב החשוד בן ה-32 והיום בית משפט השלום בטבריה נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד בשלושה ימים, עד ליום חמישי.

במשטרה מציינים כי מחקירה ראשונית עולה כי קיים חשד סביר לפיה החשוד פגע בקורבנות נוספים, גם הם קטינים, וביקשה את עזרת הציבור באיתור מתלוננים נוספים.
מעשים חמורים ובערת הרע מקרבך טבריה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד