י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מתקדמים: בעלזא בקמפיין מימון המונים ברשת

עם יעד של שש מיליון שקל, אלפי חסידי בעלזא יוצאים למסע התרמה. לראשונה גם דרך המדיה הדיגיטלית • כך נראה קמפיין

שלטי הקמפיין בחצר החסידות
שלטי הקמפיין בחצר החסידות



חסידי בעלזא בארץ, יצאו החל מהיום יום שלישי בערב, ועד למחר – יום רביעי בערב, לפעילות נמרצת למען רווחתם ושגשוגם של מוסדות החסידות, כאשר במסגרת הפעילות יפנו החסידים אל כלל הציבור בבקשה לתרומה חד-פעמית עבור המוסדות.

כבר מסוף שבוע שעבר נפתח קמפיין גדול בחסידות תחת הכותרת 'הננו'. הכסף עצמו ייאסף בין היתר דרך האינטרנט, כשזו לראשונה מבצעת את הקמפיין באופן דיגיטלי.

כמובן שמדובר בקמפיין דרך אינטרנט כשר, אבל מדובר בהתקדמות. כמה נדיבים מהחסידות הבטיחו שכל תרומה שתיאסף תוכפל - כשהיעד הוא להגיע שש מיליון שקל.



כידוע, מאז ומתמיד דורש האדמו"ר מבעלזא מקהל חסידיו לפעול ולעמוד לימין כלל הציבור, ללא אבחנה, כאשר הרבי עצמו מנצח ופועל זה עשרות בשנים למען הציבור כולו על שדרותיו וגווניו השונים, אם בהקמת מוסדות הקירוב הנודעים, שברבות השנים זכו לקרב אלפים רבים מישראל ששבו אל כור מחצבתם, אם בייסוד ארגוני רווחה ורפואה אשר כמעט כל יהודי זוכה ליהנות מהם במישרין או בעקיפין, וזאת לצד הפעילות הענפה בחינוך – בתוככי המחנה פנימה, אשר גם בהם משמשת חצר הקודש בעלזא כחלוצה בהקמת ארגוני חינוך לצעירי הצאן ובחורי החמד בראשות טובי המחנכים מחצר הקודש בעלזא, אשר מפיצים מעיינותיהם חוצה לכלל חלקי היהדות החרדית.

כעת, כאשר המוסדות דחסידי בעלזא שכוללים כיום כ-100 היכלי תורה וחינוך, עומדים בפני צומת דרכים בעקבות הגידול העצום, ייצאו אלפי חסידי בעלזא ויפנו בפניה אישית אל כל ידידיהם ושכיניהם, קרוביהם ומכריהם, למען יתאחדו יחד ויצטרפו בהמוניהם למיזם הייחודי של "התרמת ההמונים", וירימו את תרומתם למען 16,000 תלמידי המוסדות של חסידי בעלזא, ביניהם כ-1800 אברכי הכוללים עמלי תורה, כאשר כל תרומה – קטנה כגדולה – תתקבל בברכה מרובה ובשמחה, בדרך להשגת היעד הנכסף.

הקמפיין מלווה מקצועית על ידי חברת הדיגיטל החרדית Webetter

















































































חסידות בעלזא קמפיין התרמה אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד