כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הזרוע הצבאית של חמאס מסיתה ברשתות החברתיות לרצח רבנים וח"כים

לא ברור האם בשב"כ לוקחים את האיום ברצינות, אך זו התמונה שמופצת ביממה האחרונה על ידי הזרוע הצבאית של חמאס, הקוראת לרצח אותם אישים הנראים בתמונות, כשלצידם תמונותיהם של הקדושים האחרונים בן גל ושבח הי"ד, מסומנים ב-X

הזרוע הצבאית של חמאס מסיתה ברשתות החברתיות לרצח רבנים וח"כים
קבוצת ביטחון שדה



כחלק מההסתה ברשתות החברתיות בעקבות חיסולו של ראש חוליית הטרור שרצחה את הרב רזיאל שבח הי"ד, התפרסמה אמש (שלישי) תמונה ובה מסומנים רבנים כ'יעד' לחיסול.

אחמד ג'ראר הצליח לחמוק מידי כוחות הביטחון במשך כחודש, מאז פיגוע הירי בסמוך לחוות גלעד במסגרתו נורה הרב רזיאל שבח הי"ד. אתמול לאחר איסוף מידע מודיעיני מדוייק, הוא נורה למוות על ידי לוחמי הימ"מ בכפר יאמון.

בכרוז שהפיץ אתמול גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של תנועת חמאס, נראית תמונתו של המחבל אחמד ג'ראר על דגלי חמאס, כאשר לצידו תמונות של הרב דב ליאור, ח"כ לשעבר משה פייגלין, ח"כ יהודה גליק והרב ניר בן ארצי.

לצידם, תמונותיהם של איתמר בן גל הי"ד שנרצח שלשום (שני) בפיגוע דקירה כשעמד בטרמפיאדה באריאל בדרכו לברית לבן אחותו, וכן תמונתו של הרב רזיאל שבח הי"ד שנורה למוות לפני כחודש בסמוך לחוות גלעד. על תמונות שני הנרצחים, מסומן X, אות לכך שהם כבר נרצחו, והנותרים נמצאים על הכוונת.

התמונה המדוברת התגלתה על ידי מעקב של חברי קבוצת "ביטחון שדה" אשר עוקבים אחר הרשתות החברתיות של הפלסטינים וארגוני הטרור. לא ברור האם כוחות הביטחון הישראלים לוקחים את האיום הזה ברצינות.



בתוך כך, אתמול (שלישי) במהלך פעילות של כוחות צה"ל בשכם לאיתור המחבל עבד אל-כרים עאדל עאסי מיפו, שביום שני דקר למוות את הרב איתמר בן גל הי"ד, התפתחה הפרת סדר מאסיבית ואלימה בהשתתפות כ-500 פלסטינים אשר במהלכה המפגינים יידו אבנים, השליכו בקבוקי תבערה ומטענים, הקימו חסמי אבנים וכן ביצעו ירי חי לעבר הכוחות.

במהלך הפעילות שנמשכה מספר שעות בו בין היתר צרו על בית אבי המחבל, נעצרו שבעה חשודים שהועברו לחקירת כוחות הביטחון. המחבל עצמו - טרם נעצר והפעולת לאיתורו הן בעיקר במישור המודיעיני.

הכוחות השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות וביצעו ירי חי לאוויר לפיזור ההתקהלות. הפלסטינים דיווחו על למעלה מ-100 פצועים במהלך העימותים, אולם על פי משרד הבריאות הפלסטיני הגיעו לבתי החולים באיזור 50 פצועים, בהם שישה באורח בינוני עד קשה. בנוסף דווח כי חאלד וליד תאיה בן 17 נהרג מירי של כוחות הביטחון. בצה"ל אומרים שנבדקת הטענה על מספר פצועים פלסטינים ובנוסף, פלסטיני הרוג.
הסתה לרצח חמאס רבנים חברי כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד