ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

ההמלצות נגד ראש הממשלה כבר בשבוע הבא • המפכ"ל: "אני לא עובד אצל נתניהו"

אם לנתניהו היו ציפיות באשר למינוי המפכ"ל, הרי שתחזיותיו התבדו. הערב ישודר ראיון עם אלשיך - שאם נתניהו יצפה בו, הוא ינוע באי נוחות על כסאו • בתוך כך, דווח ב'חדשות' כי היום יתקיים דיון מסכם בתיקי נתניהו וכי המלצות המשטרה יפורסמו כבר בשבוע הבא

אלשיך לצד נתניהו. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
אלשיך לצד נתניהו. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



תיקי החקירה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו יועברו לפרקליטות בתחילת השבוע הבא.

כתב המשטרה של חברת החדשות, משה נוסבאום, דיווח אמש (שלישי) כי במשטרה נערכים להעביר לפרקליטות את תיקי 1000 ו-2000 בהם נחקר ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר בשבוע הבא - ככל הנראה ביום שני או שלישי.

היום (רביעי) יקיים מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, דיון אחרון ומסכם שבו ישתתפו צוות החוקרים, מפקדיהם ובכירי אגף החקירות. בדיון הזה יוצגו למפכ"ל אלשיך הממצאים הסופיים והמסמך שמסכם את שני תיקי החקירה שנחקרו נגד ראש הממשלה בצירוף המלצות המשטרה.

הדיון, כך על פי הגדרתו של נוסבאום, יסתיים רק כאשר יעלה "עשן לבן" ותושג הסכמה על דעת כל המשתתפים לגבי גיבוש הממצאים וההמלצות. כפי שדווח ב"מהדורה המרכזית" בעבר, בכוונת המשטרה להמליץ להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו ככל הנראה גם בעבירת קבלת שוחד. ההמלצות שיועברו לפרקליטות יימסרו גם לכלי התקשורת לפרסום לציבור.

שנתיים לאחר שראש הממשלה נתניהו שיכנע את רוני אלשיך לוותר על החלום הגדול להיות ראש שב"כ ולהתמנות למפכ"ל - נתניהו שקוע בחקירות, ואלשיך הוא האיום הכי גדול על הכהונה שלו. השוטר מס' 1 העניק ראיון משמעותי לאילנה דיין בתכנית 'עובדה' שישודר הערב ב'קשת', על החקירה הדרמטית בקריירה שלו ואת מה שהוא כבר יודע, וכולם מחכים לשמוע.

לשאלת דיין "אם תצא הבשורה, אתה תיזכר כמי שהפיל ראש ממשלה מכהן". על כך השיב אלשיך: "זה לא עושה לי את זה, אבל זה תפקידי". בהמשך הוא משיב לה "אני לא עובד אצל נתניהו".
רוני אלשיך בנימין נתניהו המלצות משטרה חקירות נתניהו ראש ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד