י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בבית הגר"ח נחשף: תל השומר ישנה את שמו ל"עיר הבריאות"

בבית הגר"ח נחשף השם החדש של בית החולים הגדול במדינה; מנכ"ל ביה"ח שיבא 'תל השומר' בביתו של שר התורה והתייעץ עמו בנושאים הנוגעים למאושפזים החרדיים

בבית הגר"ח נחשף: תל השומר ישנה את שמו ל"עיר הבריאות"

 


מנכ"ל בית החולים הגדול במדינה, שיבא – תל השומר פרופסור יצחק קרייס, הגיע אמש (שלישי) לרחוב רשב"ם בבני ברק, והתקבל לברכה אצל מרן הגר"ח קנייבסקי.

פרופסור קרייס הגיע כשהוא מלווה ברב צבי פורת המשמש כרב ויועץ רפואי בתל השומר ובעסקן הרפואי רבי אליהו ברונר מבאי בית הגר"ח, וכן בעוזרו האישי.

המנכ"ל פרופ' קרייס הוצג בפני הגר"ח כמי שקשוב לצרכי הציבור החרדי, החולים ובני משפחותיהם, ודואג לעזור לכל פונה מעל ומעבר למצופה. מרן הגר"ח בירכו בהצלחה רבה, וכן הזכיר את נושא "טומאת כהנים" שיש להקפיד ככל הניתן לאפשר לכהנים הנמצאים במקום לשמור על טהרתם.

נושא נוסף שעלה בשיחה הינו נושא הכשרות. מנכ"ל ביה"ח בישר לשר התורה, כי החלו בצעדים להכניס אוכל עבור החולים בכשרות מהודרת, למען רווחת החולים שומרי התורה ומלוויהם.

רגע מרגש ומענין נרשם כאשר במהלך השיחה העיר הגר"ח לפרופסור קרייס, כי אין מן הראוי לכנות "בית חולים" שמבטא מחלה ושליליה, אלא יש לכנות בית בריאים בתקווה ובתפילה שיתרפאו כל החולים, כששמע את הדברים פרופ' קרייס הביע את השתוממותו ואמר, זה ממש רוח הקודש, מכיון שזה בדיוק החזון שלי וכבר תקופה ארוכה שאנחנו פועלים בכיוון הזה ללא לאות, וממש בימים אלו אנו עוסקים בנושא הזה ממש, ואנחנו מתכוונים להחליף את השם מבית החולים תל השומר ל"עיר הבריאות", מתוך מחשבה שהשם והכינוי משפיע על החולים ועל הרופאים, אני שמח שכיוונו לדעת גדול הדור בזה, ועכשיו אחרי ששמענו מהרב שדעתו גם היא כך, זה נותן לנו דחיפה גדולה להמשיך לפעול בזה.

בסיום המפגש העניק הגר"ח את ברכתו שוב למנכ"ל פרופ' קרייס וחיזקו בהמשך מלאכתו הברוכה.

 
































הרב חיים קנייבסקי עיר הבריאות פרופסור קרייס תל השומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד