כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

ח"כ יעקב פרי הודיע על התפטרותו מהכנסת: "הפרסומים המגמתיים מטילים צל כבד"

ח"כ יעקב פרי מיש עתיד הודיע במפתיע על התפטרותו מהכנסת • בהודעה שפרסם פרי נאמר: "לאור העובדה כי הפרסומים המגמתיים מטילים צל כבד על פועלי רב השנים - החלטתי לקחת פסק זמן מפעילותי הציבורית ולהגיש את התפטרותי מהכנסת"

ח"כ יעקב פרי הודיע על התפטרותו מהכנסת: "הפרסומים המגמתיים מטילים צל כבד"
יונתן זינדל, פלאש 90



ח"כ יעקב פרי מיש עתיד הודיע במפתיע על התפטרותו מהכנסת. כזכור, רק לאחרונה הוא עלה לכותרות בתחקיר 'עובדה' שהתייחס לתקופה בה כיהן כיו"ר השב"כ.

בהודעה שפרסם פרי נכתב, "מעולם לא הסתרתי את העובדה כי בעיות לב מנעו ממני להשלים שירות צבאי מלא. בחודשים האחרונים מנסים גורמים שונים לקעקע את אמינותי ופועלי רב השנים למען מדינת ישראל. כל חיי נלחמתי, פעלתי ואף נפצעתי במסגרת תפקידי בשירות הבטחון הכללי.

"לאור העובדה כי הפרסומים המגמתיים מטילים צל כבד על פועלי רב השנים למען ביצור בטחונה של מדינת ישראל וכמו כן על הערכים אותם מייצגת מפלגת יש עתיד, החלטתי לקחת פסק זמן מפעילותי הציבורית ולהגיש את התפטרותי מהכנסת", נכתב הודעה.

במקום פרי, תשוב לכנסת ח"כ לשעבר פנינה תמנו-שטה שכיהנה בכנסת בקדנציה הקודמת מטעם יש עתיד.





תגובת לפיד ויש עתיד: "אנו מכבדים את החלטתו של פרי להתפטר מהכנסת. פרי שירת יותר מ 30 שנים בשב"כ במהלכן אף נפצע קשה וחזר לשרות. תרומתו של פרי למאבק בטרור ולביצור בטחונה של מדינת ישראל עוד יעמדו לזכותו שנים רבות".

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הוסיף: "תרומתו של חבר הכנסת פרי למען בטחונה ישראל היא מהחשובות שידעה מדינת ישראל. אני מעריך את החלטתו של יעקב פרי המשקפת את ערכי יש עתיד והנורמות הציבוריות שחרטה על דגלה."

ח"כ אשר בתגובה התפטרותו של יעקב פרי: ״שוב הוכיח לפיד שהוא דיקטטור שכל מטרתו לקושש עוד קולות למפלגתו, ולצורך כך לא מהסס פעם אחר פעם ליצור קרע בעם, ואף הגדיל לעשות כשהקריב את חברו על מזבח שאיפותיו הפוליטיות״.




יעקב פרי התפטרות יש עתיד עובדה תחקיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד