י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אלמנת הנרצח לעיני המצלמות: "שזה יהיה הדם האחרון שיישפך" • צפו

אלמנתו של איתמר בן גל, הגיבה היום לראשונה לעיני המצלמות, לרצח בעלה הי"ד, סיפרה עליו: "היה מלא שמחה ואהבה לכולם" והבהירה מה היא הנחמה מבחינתה לאחר השבר הגדול שפקד אותה "שהיישוב שלנו יתפתח ויהפוך לעיר" • צפו

איתמר הי"ד
איתמר הי"ד צילום: באדיבות המשפחה



יומיים לאחר הרצחו של איתמר בן גל הי"ד, בידי בן עוולה בכניסה לאריאל, רעייתו האלמנה מרים בן גל, מגיבה לראשונה לעיני המצלמות ומספרת על בעלה הגדול שאיבדה ועל הנחמה.

"איתמר היה מלא שמחה ומלא אהבה לכולם. הייתה לו אהבה לישוב שלו. לעם ישראל. לארץ ישראל". סיפרה מרים" והוסיפה: "אני חושבת שהנחמה היחידה שיכולה להיות שנראה את הישוב שלנו כאן מתפתח וצומח והופך לעיר. שיידעו שמעשים כאלה מובילים להתפתחות של עם ישראל. להתחזקות של עם ישראל בארץ ישראל. ושזה יהיה הדם האחרון שיישפך. איתמר כל הזמן חשב איך לעשות את הישוב יותר טוב. מה לעשות. איך חייבים לגדול איך חייבים להתפתח מכל הבחינות".



אמו של איתמר הוסיפה גם היא ואמרה כי: "על כל דבר הוא (איתמר) חשב בגדול. אז גם על הישוב על הישיבה הוא חשב בגדול. אז גם הישוב צריך להיות עכשיו גדול. גדול ברמה שאף אחד לא יבין איך זה קרה אפילו. גדול ברמה של עוד שכונות. ועוד שכונות".

יוסי דגן ראש מועצת שומרון שהגיע לנחם את המשפחה חיזק את דבריה ואמר: "כל עם ישראל מתמלא בכח מהאמונה שלכם. ומהחיזוק. שבמקום שאנחנו נחזק אתכם אתם מחזקים אותנו. אנחנו קוראים כולנו לממשלת ישראל שאנחנו כ"כ אוהבים. אנחנו מצפים לתשובות אמיתיות. גם בנושא הבטחוני. להחזיר את ההרתעה. בוודאי תשובה אמיתית ציונית של חיזוק ההתיישבות. חיזוק הר ברכה".

לדבריו: "אם אותם מחבלים נאלחים יידעו שכאן תהיה עיר. שהם רצו להרוס בית אחד יהיו כאן אלפי בתים, וודאי שהמוטיבציה תרד. ואנחנו מצפים מראש הממשלה משרי הממשלה. לתת את התשובה הציונית הנכונה ולאשר מאות יחידות בניה. מיידית בישוב הר ברכה כך שהישוב יהפוך לעיר כפי שיועד מראש ע"י הממשלה הזו".
איתמר בן גל מרים בן גל יוסי דגן אריאל שבעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד