י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

לעילוי נשמת החבר: פרוייקט ההמונים ברשת - הפך לשיר מרגש

אושיית הרשת ואיש העסקים שוקי סלומון, הכריז לפני תקופה על תחרות לחנים למילות הפיוט 'מזמור לתודה • הפרויקט הוקדש לעילוי נשמתו של חברו עו"ד אלקנה בישיץ שנהרג בתאונה מחרידה. הלחן של משה לאופר שנבחר בסופו של יום - יוקלט בימים הקרובים • כל הפרטים

שוקי סלומון, יזם הפרויקט. צילום: משה הולצמן
שוקי סלומון, יזם הפרויקט. צילום: משה הולצמן



מעבר להיותו איש עסקים בתחום הנדל"ן, שוקי סלומון הוא גם אושיית רשת עם אלפי עוקבים, וכחובב מוזיקה הוא אף מנחה את התוכנית 'הקול הבא' בהפקתו של דוד פדידה. בפרויקט מיוחד החליט סלומון להכריז על תחרות לחנים לפרק מהתהילים "מזמור לתודה".

בשבועות האחרונים הריץ סלומון קמפיין אישי ברשת, בו הוא לימד לא מעט אנשים, יהודים כגויים, את מילות המזמור. סלומון צילם את האנשים במקומות שונים בעולם אומרים את פרק התהילים. בנוסף, גולשים רבים צילמו את עצמם ושלחו את הסרטונים לסלומון. את הפרויקט מקדיש סלומון לזכרו של חברו עו"ד אלקנה בישיץ, שנהרג בשנה שעברה בתאונה מחרידה בכביש 443.
ההכרזה על הלחן המנצח, וטעימה מהביצוע של היוצר משה לאופר.

סלומון אף הכריז על תחרות לחנים בין המוזיקאי בתעשייה. אחרי לא מעט לחנים שנשלחו אליו, בחר סלומון בלחן שכתב היוצר הוותיק משה לאופר שאף חתום על העיבוד יחד עם בנו בני לאופר והמוזיקאי אריק דביר. בימים הקרובים מתכוונים סלומון וצוות ההפקה להקליט את השיר החדש. שייצא בפורמט אודיו, ובהמשך - גם בקליפ מושקע.

"אני רואה בזה שליחות, אנשים מדברים איתי ברחוב על זה", מספר סלומון ל'בחדרי חרדים'. "זהו מזמור שכולו הודיה להשם יתברך, ומי מאיתנו לא צריך ורוצה להודות בכל רגע על כל דבר? אנשים מקבלים את הדברים הטובים בחייהם כמובן מאליו. למה לא לעצור לרגע ולומר תודה לקב"ה? אנשים נוטים להודות רק כשהם יוצאים מצרה או מבעיה רפואית, וזה המסר שאני רוצה להעביר: תגידו תודה, כל יום, כל הזמן".

מתוך הקמפיין: הגולשים יהודים והגויים אומרים 'מזמור לתודה'.

"אני עובד לגבש את הקאסט של צוות המבצעים של השיר, שעל אף היותו שיר חסידי - ישתתפו בביצוע גם זמרים מזרחיים. השיר יושק באירוע מיוחד, עליו נעדכן בהמשך. אני משקיע לא מעט בשיר הזה, כי אני רואה בזה מצווה. יותר מזה: זה הולך להיות שיר השנה שיהיה שגור בכל בית יהודי, ילדים כמבוגרים".
מזמור לתודה שוקי סלומון משה לאופר לחן רשתות חברתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד