כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

קשור לכלב? סקר: התמיכה בחולדאי מתערערת - ומה הסיכויים של ארדן ואקוניס

מסקר המתפרסם הבוקר עולה, כי חולדאי כבר אינו ראש העיר הבלתי מנוצח וקיים סיכוי שבבחירות בראשית תשע"ט, הוא יאבד את כסאו לאחר ארבע קדנציות • כמה אחוזי תמיכה מקבלים השרים אקוניס וארדן מול חולדאי?

חולדאי. צילום: מרים אחסטר, פלאש 90
חולדאי. צילום: מרים אחסטר, פלאש 90 צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



האם רון חולדאי מגיע לסוף דרכו בראשות עיריית תל אביב? מסקר 'מעריב' המתפרסם הבוקר (חמישי) עולה, כי רק 39% מבין המשיבים לסקר רוצים לראותו ממשיך לקדנציה נוספת, לעומת 44% הסבורים כי אינם מעוניינים לראותו עוד על כס ראש העיר.

מדובר בסקר דעת קהל שנערך על ידי מכון הסקרים פאנלס פוליטיקס שבהנהלת הסוקר מנחם לזר, עבור עיתון 'מעריב' ו'המקומון תל אביב'.

בחודש חשוון כשיערכו הבחירות לרשויות המקומיות, חולדאי כבר יהיה בן 74 ויתמודד לקדנציה חמישית.



ב'מעריב' מציינים, כי הסקר, נערך דווקא על רקע שלושה נושאים שעלו באחרונה לסדר היום התל אביבי; המסתננים השוכנים בדרומה של העיר, העברת מאות מקומות חנייה לטובת מיזם 'אוטותל' השנוי במחלוקת, וכן, התבטאותו לפני כשבועיים, כי אכל בשר כלב בעת ביקורו בוויטנאם.

שאלה נוספת שעלתה בסקר, אם בבחירות הקרובות יתמודדו רון חולדאי ושר המדע אופיר אקוניס (הליכוד) למי תצביע? 40% השיבו כי יצביעו לחולדאי, לעומת 18% שהשיבו כי יצביעו לאקוניס. עולה איפוא כי שיעור המתלבטים עומד על 42% - מה שאומר שהכל עוד פתוח.

שם נוסף שעלה לאחרונה כמי עשוי להתמודד לראשות העיר - השר לביטחון פנים גלעד ארדן, שזוכה בסקר ל-28% תמיכה בהתמודדות ראש בראש מול חולדאי שמקבל במקרה זה 41% אחוזי תמיכה, לעומת 31% שעדיין מתלבטים למי מבין השניים יצביעו.

תוצאות הסקר מעידות, על ירידה משמעותית בתמיכה בראש העיר, שבקדנציות קודמות זכה לאחוזי תמיכה גבוהים וגורפים יותר מול המתמודדים מולו.

הסקר נערך בקרב 312 חברי הפאנל לביצוע מחקרים באינטרנט, והוא דגם את האוכלוסיה הבוגרת של תל אביב-יפו, מגיל 17 ומעלה.
רון חולדאי אכילת כלב סקר תל אביב בחירות מוניציפאליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד