ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

'רכבת ישראל' מכריזה בפומבי: נחלל את השבת בחודשים הקרובים

'רכבת ישראל' מודיעה כי תחלל את השבת בחודשים הקרובים בעקבות חשמול קו הרכבות בקו מודיעין-נתב"ג-תל אביב • גם בכביש 6 יחללו את השבת הקרובה

עבודות הרכבת
עבודות הרכבת



שאבעס: נראה ששתיקת המפלגות החרדיות מול חילול השבת שנעשה על ידי 'רכבת ישראל' – הולכת להימשך גם עתה שהנהלת הרכבת מכריזה באופן ברור כי בכוונתה לחלל את השבת באופן קבוע בחודשים הקרובים, עד להודעה חדשה. היא מתכוונת לבצע עבודת תשתית להנעה חשמלית בקו המהיר מירושלים לתל אביב וההפך.

בהודעה הרשמית שפרסמה נכתב כי "במסגרת מהפכת חשמול רשת המסילות, אשר תחל עם חניכת הקו המהיר לירושלים, תבצע רכבת ישראל עבודת תשתית לשדרוג וחישמול מקטעי המסילות שבין מודיעין-נתב"ג-תל אביב".

לדבריה, החל ממחר - יום שישי, מידי יום שישי ועד ליום ראשון לפנות בוקר בשעה 04:45- עד להודעה חדשה, יחולו שינויים בתנועת הרכבות בין תל אביב, נתב"ג למודיעין.

מלבד 'רכבת ישראל', פרסמה גם 'משטרת ישראל' הודעה ובה נאמר כי בעקבות עבודות תשתית שיתבצעו בעיצומה של השבת הקרובה בכביש 6 במחלף מאחז בשני הכיוונים - הוא ייחסם לתנועת כלי רכב.

כזכור, על פי תיעודי וידאו שפורסמו ב'בחדרי חרדים' עולה כי בחודשיים האחרונים, השבת מתחללת בראש חוצות, באישור משרד העבודה והרווחה ובהנחיית השר חיים כץ, בעוד שברקע – לא משמיעים הח"כים החרדים קול וזעקה.

יתרה מכך, הפרת הסטטוס-קוו נעשית למרות העובדה שחוק 'מסורת ישראל' אושר במליאת הכנסת, ולמרות שהשר כץ רשאי להתחשב במסורת ישראל בעת שהוא מעניק היתרי עבודה בשבת.

כזכור, שר הבריאות יעקב ליצמן התפטר מתפקידו בעקבות חילול השבת הפומבי באישור הממשלתי. לבסוף חזר ליצמן למשרד הבריאות בתפקיד סגן השר, אך כאמור, חילול השבת ממשיך ואפילו הולך וגובר משבוע לשבוע.
שבת יעקב ליצמן רכבת ישראל חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד