ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

נתניהו על דבריו נגד אלשיך: "אין כאן התקפה אישית"

ראש הממשלה מתייחס ברשת החברתית לדבריו על מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך • "האם חוקרים שחושבים שהנחקר עוקב אחריהם, יכולים לעשות את מלאכתם באופן אובייקטיבי?"

נתניהו ואלשיך. צילום: באזל עוידאת, פלאש 90
נתניהו ואלשיך. צילום: באזל עוידאת, פלאש 90



לאחר שתקף אמש את המפכ"ל רוני אלשיך, בעקבות דבריו ב'עובדה', ראש הממשלה בנימין נתניהו מפרסם פוסט נוסף ברשת החברתית ומבהיר "אין כאן שום התקפה אישית".

נתניהו פונה לאזרחי ישראל ואומר: "דמיינו איך הייתם מרגישים אם חוקרי המשטרה שמנהלים חקירה נגדכם היו טוענים שהפעלתם חוקרים פרטיים נגדם ונגד משפחותיהם".

עוד הוסיף ראש הממשלה: "האם חוקרים שחושבים שהנחקר עוקב אחריהם, או שולח מתלוננת כנגד ראש היחידה שלהם, יכולים לעשות את מלאכתם באופן אובייקטיבי? ומה זה אומר על ההמלצות שלהם?"

"לכן", מבהיר נתניהו, "אין כאן שום התקפה אישית, לא על המפכ"ל ולא על אף אחד אחר. השאלה האמיתית היא טוהר החקירה. והדרך היחידה לברר אותה היא על ידי חקירה אובייקטיבית, בלתי תלויה ומהירה".

ראש הממשלה הוסיף: "לא אנו הזמנו את הראיון ב'עובדה', לא אנו שמנו מילים בפיו של איש, ולא אנו קבענו את עיתוי הראיון בסמוך לפרסום ההמלצות. הטענות שהושמעו הן חמורות והן צריכות להדיר שינה מעיני כל אדם הגון.

"צריך לחקור את האמת ומייד. גילוי האמת וההקפדה על טוהר החקירה לא יחלישו את משטרת ישראל. להפך, הם רק יחזקו אותה ואת שלטון החוק".
בנימין נתניהו רוני אלשיך חקירות משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד