כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

דרעי עצבני מפריז: "המסתננים - לברלין"

שר הפנים דרעי השוהה כעת בצרפת צייץ בזעם נגד משלחת ח"כים ממרצ שטסו לאפריקה • "חברי הכנסת ממרצ שטסו לרואנדה במימון גרמני: התכבדו והציעו לשולחיכם הגרמנים, בשמי, כי מדינת ישראל אינה מתנגדת להחזיר את המסתננים לברלין במקום לרואנדה"

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



סוגיית גירוש המסתננים הלא חוקיים - ממשיכה להעסיק את השיח הציבורי בישראל, בעיקר בגלל גורמים פוליטיים מהצד השמאלי של המפה. היום, נסעה משלחת של ח"כים ממרצ לרואנדה שבאפריקה, שם הם נפגשו עם פליטים שגורשו בעבר מישראל.

מי שמימן את טיסת משלחת הח"כים היא קרן רוזה לוקסמבורג, קרן פוליטית - גרמנית, המקושרת למפלגת השמאל הגרמנית.

שר הפנים אריה דרעי השוהה כעת בצרפת - זעם על טיסת הח"כים וצייץ הערב בטוויטר: ‏"חברי הכנסת ממרצ שטסו לרואנדה במימון גרמני: התכבדו והציעו לשולחיכם הגרמנים, בשמי, כי מדינת ישראל אינה מתנגדת להחזיר את המסתננים לברלין במקום לרואנדה".

קודם לכן, כתב ח"כ מוסי רז שטס לרואנדה: ‏"נפגשנו עם פליטים שגורשו מישראל לפני שנים. עד היום אין להם לא מעמד, לא עבודה ואפילו נאסר עליהם להיכנס למחנה פליטים. אחד מהם צלצל לאחיו בישראל והציע לו להעדיף ישיבה בכלא על גירוש לרואנדה".

ח"כ מיכל רוזין שאף היא הצטרפה לטיסה, כתבה בשם "גורם דיפלומטי בכיר" כי "המגורשים מישראל יצטרפו ל174,000 הפליטים ברואנדה שנמצאים כאן כבר 20 שנה חסרי מעמד מוסדר, וכאלה הם גם ימשיכו להיות. מעמד הפליטות מוענק במשורה".
אריה דרעי רואנדה מסתננים פריז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד