כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

עיריית ברמפו תגיש היום עתירה לביהמ"ש - לסגור בית ספר לבנות שאינו עומד בתקנים

לפני שנתיים אושרו להם אותם קראוונים בהם שוכן בית הספר כיום, אלא שביקורת שנעשתה לאחרונה במקום, העלתה שאינו עומד בתקנים הנדרשים מגישי העתירה מבהירים: "אנחנו אוהבים חרדים - בטיחות התלמידים חשובה יותר"

אילוסטרציה. צילום: יניב נדב, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: יניב נדב, פלאש 90



אנשי העירייה ברמפו שבמונסי יבקשו היום (שישי) מבית המשפט, לסגור בית ספר חרדי לבנות, היות ולטענתם הוא מסכן את יותר מ-300 הבנות הלומדות בו.

לטענת פקחי העירייה, בית הספר "עטרת בנות" לא עומד בתקנים של כיבוי אש ותחזוקה.

הרשויות ברמפו יבקשו משופט מקומי להוציא צו לסגירת המקום.

"אנחנו מתכננים להגיש בקשה לבית המשפט להורות להם לפנות את הבניין בשל תנאים לא בטוחים", אמר מייקל ספשט, לשעבר עוזר פרקליט העיר שטיפל במקרים כאלה.

לדבריו, העיר אוהדת ומכבדת את הצרכים של הקהילה החרדית, ועוזרת לבתי הספר של האוכלוסיה ההולכת וגדלה, אך בטיחות התלמידים והצוות חשובה יותר.

"כשיש לנו הפרות של בטיחות אין לנו ברירה", הוא אומר. "אנחנו מקווים שבית הספר יוכל לתקן את התקלות מיד, עד אז - אנחנו צריכים לבקש את הצו לעצור את השימוש במבנה".

תקלות הבטיחות שצוינו בבקשה של העירייה הם חוטים תלויים בצורה מסוכנת, מעברים חסומים, אשפה במעברים ורצפות לא שלמות. כך מדווח האתר lohud.

בית הספר קיבל היתר למספר כיתות בקרוואנים, אך האישור למבנים הללו פג ב-2016.

עיריית ראמפו ביטלה את האישור המאפשר לבית ספר להשתמש בקרוואנים, לאחר שמפעילי בתי הספר לא בנו מבנה קבע במסגרת הזמן שניתן להם במשך שנתיים.

הפקחים ציינו כי כאשר צינורות המים של בית הספר קפאו מהקור העז, המנהלים השתמשו בצינור גינה כדי להביא מים מביתו של שרת בית הספר.

האתר מציין שהם ניסו לקבל תגובה ממנהלי בית הספר אך לא הצליחו על אף הניסיונות.
בית ספר לבנות פינוי עתירה לבית משפט מונסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד