כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אין גבול: "ההתחממות בגלל המלצות נתניהו"

לא יאומן: השמאל מאשים את נתניהו שמה שקורה בצפון – הוא בגלל המלצות המשטרה בענייניו של ראש הממשלה הצפויות להתפרסם השבוע

נתניהו ואלשיך. צילום: פלאש90
נתניהו ואלשיך. צילום: פלאש90



ההתחממות הביטחונית בצפון, הביאה את אלדד יניב - מארגן ההפגנות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו להאשים אותו בכך שמה שקורה בצפון – הוא בגלל המלצות המשטרה בענייניו של ראש הממשלה הצפויות להתפרסם השבוע.

יניב כתב הבוקר כי "אין פטריוט ישראלי שלא שואל את עצמו: יכול להיות שכל מה שקורה בצפון זה בגלל החלטות המשטרה ביום שני? זו בדיוק הסיבה שביבי חייב להתפטר כמו אולמרט: אין לו תוקף מוסרי לקבל החלטות שיראו לנו נקיות", בעקבות כך הוא קרא לציבור להגיע הערב להפגנה נגד נתניהו בת"א.

מי שהגיב לדברים בחריפות הוא יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם שתקף את דבריו אלדד וכתב: "שמעתי את ההתבטאויות החמורות על המתקפה בסוריה והרעיונות ההזויים של המניעים שלה. מזל שהם יוצאים לרוטשילד ואנחנו מנהלים את המדינה".

לא רק אמסלם. גם זהבה גלאון יו"ר מרצ הגיבה נגד דבריו של יניב: "תיאוריות הקונספירציה שרצות עכשיו, לפיהן נתניהו מייצר מלחמה כדי להסיח את הדעת מחקירותיו, הן מופרכות ומיותרות. נתניהו ציניקן, אבל הוא לא דמות של נבל מקומיקס, והוא בטח שלא ארגן הפלת מטוס ישראלי רק כדי לדחות את המלצות המשטרה. הטענות האלה מעליבות ומקוממות".

בניגוד לאלדד, היו כאלה שביטלו סיורים פוליטיים בעקבות ההתחממות בצפון. הסיור ומסיבת העיתונאים שהיו צפויים להתקיים הבוקר על ידי ח"כי 'ישראל ביתנו' במתחם העסקים 'ביג' באשדוד, סביב סוגיית השבת בעיר – בוטלו.

כמו"כ, גם הגעתו הצפויה לאשדוד של יאיר לפיד שתוכננה להערב בוטלה בעקבות האירועים הביטחוניים בצפון והפלת מטוס הקרב הישראלי.
אלדד יניב דודי אמסלם ההתחממות בצפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד