ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

צפו - הערבי מכה שוב: "הח"כים החרדים קיבלו כדור הרגעה מביבי"

צפו: כפי שפורסם בשבוע שעבר, רכבת ישראל חיללה גם היום את השבת וביצעה עבודות תשתית ותחזוקה במספר מוקדים. 'בחדרי חרדים' עם תיעוד וידאו בלעדי

צילום: הדס פרוש, פלאש90
צילום: הדס פרוש, פלאש90



צפו: כפי שפורסם בשבוע שעבר, רכבת ישראל חיללה גם היום את השבת וביצעה עבודות תשתית ותחזוקה במספר מוקדים. גם היום תיעד הערבי שנוהג לתעד כמידי שבת את עבודות הרכבת בעיצומה של השבת. 'בחדרי חרדים' עם תיעוד וידאו בלעדי.



התיעוד שמפרסם כאן, צולם בשלושה מוקדים שונים: תחנת הרכבת מרכז ת"א, לה גרדיה ובסמוך לשדה התעופה בן גוריון.

הערבי שמבקש להישאר עלום שם, אומר במהלך התיעוד שבוצע היום בצהרים, כי "כנראה חברי הכנסת החרדים - מקבלים כדורי הרגעה מביבי, על מנת שלא ידברו וזה מה שקורה בשטח, הכל פוליטיקה".

לדבריו, "נתניהו יודע איך להרגיע את חברי הכנסת שלכם. לא יאומן. כמה שאני מנסה להעביר לכם את האמת, אבל חברי הכנסת שלכם - בכלל לא אכפת להם עם כל העניין הזה. הנה עובדים. שתהיה לכם שבת שלום".

כזכור, בשבוע שעבר פורסם ב'בחדרי חרדים' כי 'רכבת ישראל' הכריזה באופן רשמי כי בכוונתה לחלל את השבת באופן קבוע בחודשים הקרובים, עד להודעה חדשה. היא מתכוונת לבצע עבודת תשתית להנעה חשמלית בקו המהיר מירושלים לתל אביב וההפך.

בהודעה הרשמית שפרסמה נכתב כי "במסגרת מהפכת חשמול רשת המסילות, אשר תחל עם חניכת הקו המהיר לירושלים, תבצע רכבת ישראל עבודת תשתית לשדרוג וחישמול מקטעי המסילות שבין מודיעין-נתב"ג-תל אביב".

לדבריה, "מידי יום שישי ועד ליום ראשון לפנות בוקר בשעה 04:45- עד להודעה חדשה, יחולו שינויים בתנועת הרכבות בין תל אביב, נתב"ג למודיעין"

מלבד 'רכבת ישראל', פרסמה גם 'משטרת ישראל' הודעה ובה נאמר כי בעקבות עבודות תשתית שיתבצעו בעיצומה של השבת בכביש 6 במחלף מאחז בשני הכיוונים - הוא ייחסם לתנועת כלי רכב.

כזכור, על פי תיעודי וידאו שפורסמו ב'בחדרי חרדים' עולה כי בחודשיים האחרונים, השבת מתחללת בראש חוצות, באישור משרד העבודה והרווחה ובהנחיית השר חיים כץ, בעוד שברקע – לא משמיעים הח"כים החרדים קול וזעקה.

יתרה מכך, הפרת הסטטוס-קוו נעשית למרות העובדה שחוק 'מסורת ישראל' אושר במליאת הכנסת, ולמרות שהשר כץ רשאי להתחשב במסורת ישראל בעת שהוא מעניק היתרי עבודה בשבת.

כזכור, שר הבריאות יעקב ליצמן התפטר מתפקידו בעקבות חילול השבת הפומבי באישור הממשלתי. לבסוף חזר ליצמן למשרד הבריאות בתפקיד סגן השר, אך כאמור, חילול השבת ממשיך ואפילו הולך וגובר משבוע לשבוע.
שבת חילול שבת יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד